אביה של הנערה בת ה־16, אשר אלמוני ניסה לחטוף אותה אמש בפרדס חנה, שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM וסיפר על המקרה הטראומטי ומצבה של בתו מאז התקרית הקשה: "היא פשוט נאבקה בו מספר דקות בכוחות שאני לא יודע מאיפה היא הוציאה אותם", סיפר. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בפתח דבריו סיפר האב את השתלשלות העניינים: "הילדה יצאה למסלול הליכה קבוע, בשעה 9 בערב יחד עם הפלאפון והאוזניות שלה. זה מסלול מואר לאורך כל הדרך, מסלול ראשי ברחוב ראשי, מסלול שהרבה מהיישוב עושים את המסלול הזה, זה מסלול מואר".

"בסביבות השעה 8 ועשרים, 8 וחצי, מישהו קפץ עליה מאחור, הרים אותה מהמותניים וניסה להכניס אותה לתוך בגאז' של רכב שכבר פתוח. היא מתעשתת על עצמה בשניות ומתחילה להיאבק בו, זה לא היה פשוט, בדיעבד אני יודע כי מדובר בבחור שגבוה ממנה בראש ולפי התיאור שלה גם די בריא.

"בכוחות שאני לא יודע מאיפה היא הוציאה אותם היא פשוט נאבקה בו מספר דקות, 4-5 דקות, הוא הצליח להכניס אותה חצי גוף לתוך הבגאז' ובמאבק שלה איתו פשוט גרמה לזה שכל פעם שהוא ניסה לדחוף את כולה היא הוציאה או רגל או יד, היא התנגדה לו, דפקה על הרכב וצרחה כל הזמן".

"במקביל רכב נעצר והוא הוריד אותה לרצפה, השכיב אותה על הרצפה, והתחיל לדבר איתה כאילו הוא מסייע לה 'את צריכה עזרה?', והרכב שהאט הבין שמישהו עוזר לה והמשיך בדרכו ואז הוא ניסה שוב פעם להרים אותה ולהחזיר אותה לבגאז'.

"למזלה עבר שם זוג שהיו במסלול ההליכה ושמעו, והאישה אמרה לבעלה, ואת כל זה אני יודע בדיעבד כי דיברתי איתם בזירה כשהגעתי, היא אמרה לבעלה לרוץ לכיוון כי היא שומעת צעקות. התוקף ראה שבאים אליו אז הוא פשוט הרפה ממנה, היא הצליחה לקום ולברוח".

כשנשאל אם היא תוכל לזהות אותו השיב האב כי "היא אמרה בחקירה שלה שהיה לו מבטא כבד, היא לא סגורה אם זה היה רוסי או ערבי. זה שני מבטאים שונים ובגלל זה יש פה את הקושי, זה מה שיש לנו כרגע.

"הזוג שניסה לעזור לה לא הספיקו להגיע אליו, הבעל רץ אבל הוא הספיק להניע את הרכב ולברוח. אין לנו על מה להסתמך חוץ מעל מה שהיא אומרת, ואי אפשר להבין אבל זה מה שכרגע אנחנו יודעים. התוקף ברח והבעל שבא לעזור לילדה ניסה לצלם את הרכב ולא הצליח, וכשהוא הבין שלא הוא כבר התקשר למשטרה וכל הכוחות כבר הגיעו לזירה".

כשנשאל לשלומה של בתו השיב "פחות או יותר אני חושב שבסדר, טראומתית, היא לא ציפתה לדבר כזה. לא מסוגלת לצאת מהבית, למעט לרופא כי היא נחבלה בראש וגם זה לא לבד אלא איתנו. זהו". עוד אמר: "לא פנינו למועצה, למרות שזה התפרסם ברשתות והיום המשטרה הוציאה את זה, היועצת של בית הספר הגיעה לפה ביום חמישי וזהו".

אתם מרגישים שהיא מקבלת טיפול טוב? שכוחות הביטחון משקיעים מאמץ?
"אני מאמין שלפחות כוחות הביטחון עושים את מירב מהמאמצים ללכוד את אותו אלמוני, מקווה שזה יקרה בימים הקרובים. החשש הוא, כל הראיונות שאני מתראיין זה כדי להעלות את המודעות - יש אלמוני שמסוכן לציבור, שיזהרו. אין לי מטרה להתפרסם אלא רק להזהיר את הציבור שידע שיש גורם שמסכן את הנשים כרגע, את הילדים, נערות, לא יודע בדיוק מה הוא מחפש. זאת המטרה של כל הראיונות שאני מתראיין".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm