הדס קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן, העידה במסגרת הדיונים במשפט נתניהו. היא טענה כי יו"ר הליכוד וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ורעייתו קיבלו מתנות רבות, שביניהן נכללו גם סיגרים ושמפניות. בעקבות עדותה, הגיע לתוכניתם של סיון כהן גדעון אוקו ברדיו 103 הפרשן המשפטי של חדשות 13, ברוך קרא. הוא נתן את פרשנותו על העדות והעלה מספר שאלות מעניינות.

לדבריו, "הטענה שמדובר בכלל בשרה ולא בבנימין נתניהו, זאת טענת הגנה טובה ורצינית. עם זאת, לגבי הסיגרים, ידוע שמי שעישן אותם זה נתניהו עצמו - לכן, קו ההגנה מופרד מאוד. בעניין השמפניות, מי שצרך אותן זאת הגברת נתניהו". הוא העלה את השאלה: "האם הפרקליטות תצליח להוכיח שטובות ההנאה ניתנו להם כזוג, כדבר אחד?"

קרא הוסיף כי "מהעדות של אתמול, ולמרות שהכל עוד צריך לעמוד לחקירה נגדית, יש הרבה מאוד סימנים שנתניהו ידע את כל הפרטים ובעקבות הצעקות של שרה, הוא התקשר לקליין ואמר לה שבדק את כל העניינים המשפטים ומותר לה לתת לשרה כל מה שהיא מבקשת", וטען כי סיפור זה הוא טענת תביעה טובה, אך גם טענת הגנה טובה.

הזוג נתניהו, הדס קליין, ארנון מילצ'ן (צילום: מרק ישראל סלם,פלאש 90)
הזוג נתניהו, הדס קליין, ארנון מילצ'ן (צילום: מרק ישראל סלם,פלאש 90)

 "בסוף", סיכם הפרשן, "כל העניין הזה של הרכילות, אנו צריכים לבחון אותו בראי השיטה - אם זה באמת סיפור של מתנות, אז הוא סיפור אחד. אם מדובר פה במשהו שנעשה על פי דרישה שיוצרת לחץ כמו שטוענת קליין, כל האירוע הופך לסופר חזירי. השאלה היא האם הוא גם פלילי". 

קרא התייחס לארנון מילצ'ן וטען: "הוא מאוד הפכפך, לא צפוי ודי פחדן. לאורך התקופה הוא חשש מאוד להיות מואשם בשוחד ומצד שני חשש ללכלך על נתניהו. הדס דיברה באופן חופשי מהרגע הראשון".