לאחר עדות הדס קליין השבוע בבית המשפט במסגרת חקירת תיק 1000, התארח הבוקר (שישי) עו"ד ששי גז, מומחה למשפט הפלילי, בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM, והתייחס להשלכותיה: "תיק 1000 הוא הבעייתי ביותר מבחינתו של נתניהו. עדותה של הדס היא העדות  הקשה ביותר עבורו בתיק הזה".

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בהצבעה על פיזור הכנסת (צילום: ערוץ הכנסת)

עוד הוא המשיך: "זאת עדה שעל פניו מגיעה לעדות שאין לה אינטרס, היא לא עדת מדינה, לא נחקרה תחת אזהרה, היא מעידה בניגוד לאינטרס שלה. היא יכולה להפליל את הבוס שלה שהוא חצי משפחה שלה מיחסי הקרבה ביניהם. ראיתי איך היא מעידה, את האמירות שלה, עדה חדה, ממוקדת, לא מגזימה ומדודה".

הוא הסביר את דפוס הפעולה שעל סנגורו של נתניהו לפעול לפיו: "אם אני סנגורו אני מנסה לצנזר או להוריד את הכמויות, אני לא חייב שהיא (קליין) תהיה שקרנית כדי להוציא אותה מגזימה. עדה כזו, כסנגור אתה צריך לחשוש ממה שאסור לשאול אותה". 

עו"ד גז ניסה לחזות את הנסיונות שצפויים מצד סביבת נתניהו בעת החקירה הנגדית: "תפקיד הסנגורים יהיה לנסות להציג תמונה בה לא היה קו סדיר של סיגרים ושמפניות, אלא כי היה מדובר באירועים בודדים, נתניהו יגיד 'לא ידעתי'". עוד הוסיף כי  "נתניהו יודע שבתיק 1000 יש לו בעיה קשה מאוד".

"אני חושב שנתניהו בסופו של דבר כן יגמור בהסדר טיעון, הוא יעשה את זה אחרי שיבחר", הוסיף גז, שגם הזהיר מהאפשרות שבה נתניהו ילך למאסר בפועל בעקבות תיקי 1000 ו-4000: "הוא עלול ללכת למאסר על שני התיקים האלו. מישהו רוצה שביבי נתניהו ילך למאסר בפועל? אני חושב שהוא יבחר את העיתוי הנכון. לפי דעתי יום אחד הוא יגמור את התיק הזה בהסדר טיעון, למרות שהיום זה נראה מאוד מאוד רחוק".