איש העסקים ישראלי, ארנון מילצ'ן, העומד במרכזה של פרשת תיק 1,000, התייחס היום (שישי) לראשונה לאיומים שהופנו נגד עוזרתו האישית, הדס קליין, ומסר לאולפן שישי: "אני רואה בשאט נפש את כל ההסתה הפרועה ושלוחת הרסן, האיומים המפורשים והמרומזים וההשמצות הבוטות כלפי הצוות שלי המלווה אותי שנים ארוכות במסירות ומקצועיות. אני מגנה באופן חד וברור כל ניסיון להכפישם ולהפעיל עליהם לחץ פסול ואני מחזק את ידיהם מול מתקפות אלו". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הדס קליין (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
הדס קליין (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

כזכור, אתמול הגישה עדת התביעה בתיק 1000 תלונה ביחידה 105 בלהב 433 במשטרה בגין הטרדת עד נגד העיתונאי אלי ציפורי, שפרסם בטוויטר את תמונת ביתה בהרצליה על רקע עדותה במשפטו של ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו. ציפורי, כתב בחשבון הטוויטר שלו בצירוף לתמונה כי קליין: "התקרבנה בעדותה שהיא הייתה בסכנה לפיטורים, בזמן שהיא מתגוררת בווילה בהרצליה בשווי של עשרה מיליון שקלים" - וצירף את תמונת הבית. 

על פי הדיווח באולפן שישי, קליין אמרה לחוקרי המשטרה כי היא מאוימת. "אין מצב שיהיה לאלי ציפורי מידע עצמאי על סידורי האבטחה ולכן מבקשת שיבדקו מי ביקש ממנו להעפיל את מסע האיומים ומי מימן עברו את בדיקת סידורי האבטחה. דורשת לקבל צו הרחקה ממנו בבית המשפט בגלל האיומים המרומזים והמפורשים", אמרה.