פרקליטות מחוז תל אביב צפויה להגיש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד תושב פתח תקווה בן 70, החשוד ברצח אב כלתו, יוסף יוספיה, ברמת גן. מכתב האישום עולה, כי זמן לא רב בטרם ארע הרצח, החליטה בתו של המנוח להיפרד מבנו של הנאשם, עזבה את בית המגורים המשותף ועברה להתגורר בבית המנוח ואמה עם ילדיהם הקטינים של בני הזוג. הנאשם לא השלים עם המצב וכעס על המנוח ואף שלח לו כעשרה ימים לפני הרצח את ההודעה: "כל הכבוד אתה מתפלל ובוא. בזמן. הורס משפחות נישבע בקברות הורי. אתה תשלם...".

הרצח התבצע בשעות הבוקר של יום שבת ה-18 ביוני, לאחר שהנאשם השיג אקדח ותחמושת, והגיע לבית המנוח, שהינו מחותנו, ברמת גן. בהגיעו למקום, התפתח דין ודברים בין הצדדים, אז הנאשם הוציא משקית שנשא עימו את האקדח וירה לעבר המנוח שש יריות. כתוצאה מכך המנוח נפטר במקום. כזכור, במסגרת החקירה, נעצר תושב חדרה בן 70, בחשד שסיפק את הנשק לחשוד ברצח.

בתו של יוספיה ז"ל שחזרה את אירוע הרצח של אביה: "שמענו יריות ואת אבא שלי צועק 'תעזרו לי'. "אחותי ניסתה לצאת החוצה ולבדוק מה קרה. היא פתחה את הדלת עם אימא שלי והילד. הילד ראה אותו עם האקדח, הוא כיוון את האקדח אליהם, אמא שלי סחבה אותם מהר פנימה וטרקה את הדלת. הוא ניסה לירות בהם והמזל שהוא ירה בדלת ולא בהם. אם אימא שלי לא הייתה עושה את זה הוא פשוט היה הורג שם את כולם, הילד לא מתאושש מזה".