הותר לפרסום כי אלכסנדר מוזגובוי, בן 30 מפרדס-חנה, הוא החשוד בניסיון חטיפת קטינה בפרדס חנה-כרכור בשבוע שעבר. מוזגובוי נעצר הלילה (שני) על ידי היחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרה, בחשד למעורבות באירוע ניסיון חטיפת קטינה ביישוב. שופט בית משפט השלום בחיפה שלמה בנג'ו האריך את מעצרו בשבעה ימים

כאמור, מוזגובוי נעצר במהלך הלילה שבין ראשון לשני וכבר בשעות הבוקר הובא אל זירת האירוע וביצע שחזור של המעשה אל מול מצלמות המשטרה. בהחלטה להאריך את מעצרו כתב השופט בנג'ו כי מחומר החקירה עולה שהחשוד ארב לעוברים ושבים בשדרות דרך הבנים בפרדס חנה, הסתתר בחסות העלטה, הבחין במתלוננת, קטינה, אחז בה וניסה להכניסה לתא המטען של רכבו שהיה פתוח וזמין לכך באותה עת.

"רק בשל נחישותם של אזרחים ונחישותה של הקטינה  נחלצה האחרונה מידיו של החשוד ונמלטה. מספר ימים לאחר מכן הצליחה המשטרה לשים את ידה על החשוד והוא נעצר. החשוד נחקר ומסר גרסה מפורטת בה הודה במיוחס לו ואף שחזר את האירוע ומסר את המניעים שלו לביצוע המעשים.

"בחומר החקירה ראיות נוספות המאמתות את גרסת המתלוננת ומחזקות את הודאות של החשוד. קיימת אם כן תשתית ראייתית המבססת את החשד המיוחס לחשוד, קיימת גם עילת מעצר נוכח מסוכנותו הרבה של החשוד העולה מהאירוע החמור", קבע השופט בהחלטתו.

עורך הדין בוריס שרמן, שמייצג את החשוד בניסיון החטיפה מטעם הסניגוריה הציבורית: "החשוד משתף פעולה עם החוקרים וטוען בתוקף כי לא הייתה לו כוונה לפגוע בצעירה. לאור מצבו הנפשי בית המשפט שלח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. אנו נמתין לקבלת חוות הדעת".

כזכור, המשטרה פתחה בחקירה בעקבות דיווח על ניסיון חטיפה של קטינה בפרדס חנה-כרכור. על פי הדיווח, שהתקבל ביום ראשון שעבר בשעות הערב, חשוד אלמוני ניסה להכניס לתא המטען ברכבו את תושבת המקום  בת 16, עת שעסקה בפעילות ספורטיבית במקום, אולם לא הצליח לעשות כן. 

גורם המעורה בחקירה שחזר את פרטי המאורע וסיפר לוואלה!: "בזמן שבת ה-16 עשתה ספורט היא נתקלה באדם זר ממוצא מזרח-אירופאי שעמד ליד רכב עם בגאז' פתוח. הוא ניסה להרים אותה באוויר ולקחת אותה לכיוון הבגאז'. היא צעקה, עוברי אורח שמעו אותה ורצו למקום - החוטף שחרר אותה וברח". הוא ציין כי הנערה לא זוכרת איך החוטף נראה ולא הספיקה לזהות את הרכב, אך לפי העדויות הרכב היה כהה וללא מספרי זיהוי".