הטרדת עד לעיני המצלמות: הדס קליין, העוזרת לשעבר של ארנון מילצ'ן ועדה בתיק 1000 במשפט נתניהו, ספגה היום (שני) הטרדה והשפלות מילוליות בזמן שיצאה מאולם בית המשפט בתום מתן עדותה. האירוע תועד במצלמות העיתונאים עימם שוחחה קליין לפני שהוטרדה. 

בזמן שהשיבה לשאלות העיתונאים ששאלו אותה איך ההרגשה לאחר תום החקירה הראשית בעדותה אמרה קליין כי "כתמיד חלק מחיינו עושה זאת לא באומץ לב זו זכות לייצג את מדינת ישראל".

במהלך הדברים אישה שעמדה בקרבת מקום קטעה את דבריה וצעקה לעברה: "איך הגעת להיות זקנה שכירה שבעלה עובד בעירייה, מושחתת". קליין נשאלה אם היא מרגישה מאוימת כשהיא שומעת את הדברים האלו ואמרה נחרצות: "אני חשה שאט נפש, בושה וחרפה". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>  

הדס קליין במהלך עדותה במשפט נתניהו (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)
הדס קליין במהלך עדותה במשפט נתניהו (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

כזכור, בשבוע שעבר הגישה קליין תלונה בגין הטרדת עד נגד העיתונאי אלי ציפורי, שפרסם בטוויטר את תמונת ביתה בהרצליה על רקע עדותה במשפטו של ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו. ציפורי, כתב בחשבון הטוויטר שלו בצירוף לתמונה כי קליין: "התקרבנה בעדותה שהיא הייתה בסכנה לפיטורים, בזמן שהיא מתגוררת בווילה בהרצליה בשווי של עשרה מיליון שקלים" - וצירף את תמונת הבית. 

קליין אמרה לחוקרי המשטרה כי היא מרגישה מאוימת. "אין מצב שיהיה לאלי ציפורי מידע עצמאי על סידורי האבטחה ולכן מבקשת שיבדקו מי ביקש ממנו להעפיל את מסע האיומים ומי מימן עברו את בדיקת סידורי האבטחה. דורשת לקבל צו הרחקה ממנו בבית המשפט בגלל האיומים המרומזים והמפורשים", אמרה.

איש העסקים ארנון מילצ'ן, העומד במרכזה של פרשת תיק 1,000, התייחס לאיומים שהופנו נגד עוזרתו האישית ומסר: "אני רואה בשאט נפש את כל ההסתה הפרועה ושלוחת הרסן, האיומים המפורשים והמרומזים וההשמצות הבוטות כלפי הצוות שלי המלווה אותי שנים ארוכות במסירות ומקצועיות. אני מגנה באופן חד וברור כל ניסיון להכפישם ולהפעיל עליהם לחץ פסול ואני מחזק את ידיהם מול מתקפות אלו".