משפט נתניהו ממשיך להתנהל ובמוקד כרגע נמצא תיק 1000 - תיק המתנות שמשפחת נתניהו קיבלה מארנון מילצ'ן ומג'יימס פאקר. העדה המרכזית בתיק היא הדס קליין, מי שהייתה העוזרת של מילצ'ן, שבחקירה הראשית סיפרה על המתנות שקנתה עבור בני הזוג נתניהו. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>  

אתמול החלה החקירה הנגדית, על ידי עו"ד עמית חדד, פרקליטו של ראש הממשלה לשעבר, שטוען כי היחסים בין בני הזוג נתניהו למילצ'ן היו יחסים חבריים וכי המתנות שניתנו היו על בסיס החברות הזאת. אתמול וגם היום הציג חדד התכתבויות בין שרה נתניהו לקליין בה נראה כי יש בין השתיים יחסי חיבה. קליין הגיבה: "המילים האלה, זה חלק מההתנהלות שלנו מול משפחת נתניהו ואנשים שאנחנו לא מתים עליהם". 

עוד טען חדד כי קליין נחקרה במשטרה חודשיים לפני שהיועץ המשפטי לשעבר, אביחי מנדלבליט, אישר לפתוח בחקירה נגד נתניהו. לדבריו, החקירה הזאת לא הוקלטה ואן לה כל תיעוד. "הורו לפרקליטות למסור את הגרסאות הקודמות של העדות, שם התעצבה הגרסה המפלילה", אמר.

אתמול שאלנו אתכם האם ההגנה תצליח לסדוק את גרסתה של קליין. 19,861 מהגושלים השיבו לשאלה וייתכן שהתוצאות לא ינעמו לאוזניו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. 57.7% - 11,467 מהמשיבים, אמרו כי ההגנה לא תצליח לסדוק את העדות של קליין, לעומת 42.3% - 8,394 משיבים, שטענו כי עו"ד עמית חדד יעשה עבודה טובה בהגנה על הלקוח שלו.