השוטר רס"ר ברק משולם נדרס למוות במהלך הלילה (בין שבת לראשון) במחסום משטרתי שהוקם במטרה למנוע מעבר של גנבי רכב ועבריינים. החשוד בדריסה, תושב רמאללה בן 17 נעצר בתום סריקות רגליות שבוצעו צפונית לזירה, בסיוע מסוק משטרתי ונלקח לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) מרחב שרון.

על פי החשד, הוא דרס את השוטר באמצעות רכב שגנב קודם לכן מאזור גוש דן, ונמלט מהמקום. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו ביממה. עו"ד פאדי חמדן שמייצג את הקטין מטעם הסניגוריה הציבורית מסר: "מדובר בקטין ללא עבר פלילי. הקטין היה מעורב בתאונת דרכים ולא הייתה לו כל כוונה לפגוע בשוטר. הוא מביע צער עמוק על מותו הטרגי. אנו נמתין שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם".

חשד לרצח שוטר בשרון (צילום: דוברות המשטרה)
חשד לרצח שוטר בשרון (צילום: דוברות המשטרה)

פראמדיק מד"א אביב סולומון סיפר: "השוטר שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד היה מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". 

בהערכת מצב בזירה הנחה מפקד המחוז, ניצב אבי ביטון, כי את החקיֹרה תנהל היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה במרחב שרון בשת"פ יחידת הבוחנים של מחוז מרכז. מפקד תחנת כפר סבא, סנ"צ שרון מנור, אמר כי "מדובר באירוע טרגי, המשטרה מחבקת את המשפחה".

המפכ"ל הורה הבוקר הקמת צוות תחקיר מבצעי לאירוע, בהובלת אגף המבצעים ואגף ההדרכה, תוך חידוד הוראות הפתיחה באש. בנוסף הורה המפכ"ל על בחינת צבר האירועים האחרונים בהם נפגעו שוטרים במסגרת הקמת מחסום משטרתי, כאשר מהות התחקיר היא בחינת ההערכות המבצעית, זאת לאור האיומים הקיימים על שוטרי משטרת ישראל בשטח. המפכ"ל הדגיש כי "שוטר רשאי לפתוח באש לעבר כל מי שמסכן את חיי השוטרים בעת ניסיון לפרוץ מחסום משטרתי. כך היה וכך יהיה".