פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד בני זוג מהשפלה, בגין ביצוע מספר עבירות מין בקטינה. הנאשם הוא אביה החורג של הקטינה, אשר אנס לא פעם את בתו החורגת, תוך שימוש באלימות, בעוד הנאשמת (אמה של הקטינה) משתפת פעולה עמו ומאיימת על בתה שלא תספר על המעשים.

לנאשמים מיוחסות עבירות אינוס קטינה בת משפחה בצוותא חדא (ריבוי עבירות); התעללות בקטין על ידי אחראי בצוותא חדא; קשירת קשר לביצוע פשע; הפרת חובה של הורה או אחראי בצוותא חדא. בנוסף, לנאשם גם מיוחסת עבירת מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 16 שהיא בת משפחה ולנאשמת גם מיוחסות עבירות של תקיפת קטין חסר ישע (ריבוי עבירות); איומים; שיבוש מהלכי משפט (ריבוי עבירות).

מכתב האישום המזעזע עולה, כי הנאשם שכנע את הנאשמת לשתף איתו פעולה, עת יקיים יחסי מין עם א.א (בתה הקטינה של הנאשמת) במטרה להרותה. על פי התוכנית, לאחר שהנערה תהרה ותבצע הפלה, יקבלו בני הזוג סכום כסף מהמדינה, שיסייע להם במימון רכישת דירה והוצאות כלכליות נוספות.

"לשם הוצאתה לפועל של התוכנית ולמרות התנגדותה של א.א, שהייתה רק בת 11, במשך שלוש שנים אנס הנאשם את א.א, בתדירות של פעמיים בשבוע. כאשר בחלק מהמקרים, אף השתמש הנאשם באלימות חמורה כלפיה, הכריח אותה לצפות בסרטונים בהם גבר ואישה מקיימים יחסי מין ועוד", נכתב עוד.

כתב האישום מפרט עוד, כי הנאשמת, שאף לה יוחסה עבירת אונס קטינה, ידעה על האירועים בזמן אמת, שכנעה את בתה לקיים יחסי מין עם הנאשם, עשתה לה בדיקות הריון ומעקב ביוץ. בחלק מהמקרים ישבה הנאשמת בסלון הבית ושמעה את בתה זועקת לעזרה. עוד עולה כי לעיתים, הנאשם והקטינה סיפרו לנאשמת על מה שאירע לאחר מעשי האינוס, ובחלק מהמקרים הראתה א.א לה את הכספים שקיבלה מהנאשם לאחר המעשה ועוד. בנוסף, לנאשמת מיוחסת גם עבירות אלימות ואיומים זאת לאחר שאיימה על א.א ברצח במידה ותספר על מה שאירע.

במקביל לכתב האישום המזעזע, הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים, בה נכתב: "למקרא עובדות כתב האישום, אנו למדים על מסוכנות גבוהה וחריגה ממעשיהם של המשיבים, שפעלו בצוותא חדא תוך שקשרו קשר באופן חסר רחמים ומעורר שאט נפש, שמטרתם להרות את ביתם, קטינה שטרם מלאו לה 14".