הבדיקה שממצאיה פורסמו היום (שני) ונחשפו בוואלה! היא מדויקת יותר ומצמצמת יותר מבחינת ההגנה ועל כן משקלה שמקבל משנה תוקף וכך גם האסופה של צבר השערות, אם זאת בפרקליטות סירבו להתרגש. הפרשה הטרגית הזאת לא תסתיים היום וכנראה שלא בשנים הקרובות ואולי גם אחרי פסק דין מזכה או מרשיע בבית המשפט המחוזי בנצרת, סימני השאלה גדולים.  

הפרקליטות מצידה לא חשבה שיש חשיבות לבדיקה הזו עד כה ולכן היא לא ראתה בה צורך ולא לקחה חלק במימונה או קיומה. בפרקליטות עדין משוכנעים באשמתו של זדורוב, בידיעתו בפרטים המוכמנים ובהודאה. המשמעות של השערה הנוספת שתואמת בזירה כבר לא מדברת על סיכוי של 1:20,000. אפילו שזה DNA מיטוכונדרי הסיכוי של שתי שערות להימצא בזירה באופן רנדומלי הוא נמוך.

המסקנה היא שמישהו שנשא את השערות הללו היה בזירת הרצח ורומן זדורוב חף מפשע. אחרים טוענים כי עדיין ישנם אלפי אנשים פוטנציאלים ואין בכך בשביל לפצח את התעלומה. המשמעות החזקה ביותר היא שבמסגרת הבדיקה המקיפה הזאת, שוב לא נמצא ממצא ד.נ.א שקושר את זדורוב לזירה. לכן ולא בכדי גם אילנה ראדה וגם נוספים חשים היום שעוד אבן נפלה בדומינו או באותו פסיפס שקושר את זדורוב לביצוע הרצח. 

זה נראה כמו עוד מסמר בארון ולא כדרמה חדשה למרות האהבה שבעיסוק שבתיק זדורוב. סוגיית ה.ד.נ.א החסר הייתה ועודנה אחד מסימני השאלה הגדולים ומוסיפים לעננה סביב אשמתו של זדורוב. לאחר הפרסום ב'וואלה' עטו רבים כמוצאי שלל רב על החידוש, אך בפרקליטות מיהרו מטעמם לצנן את ההתלהבות. התיק של רצח תאיר ראדה ממשיך לספק כותרות ודרמות גם בפגרה, אך ברור כבר עתה במהלך השנה האחרונה בה מתקדמים הדיונים שהספק הסביר הולך ומעמיק.