בחשיפת "וואלה!" מאתמול פורסם כי בדיקת DNA מיטוכונדריאלי שאותרה בזירת הרצח של תאיר ראדה ז"ל, עשוי להתאים לאדיר חבני, שכונה א"ח בעבר, בן זוגה של אולה קרבצ'נקו (א"ק), שנחשדה כאשמה ברצח ותיקה נסגר מחוסר אשמה.

א"ח על ההתפתחות במשפט זדורוב: "סביר שהפרקליטות תנסה להאשים אותי ברצח"
בעקבות בקשת סנגורו של זדורוב: ביהמ"ש יקיים דיון בממצאי בדיקת השערה

אמא של תאיר, אילנה ראדה, שוחחה הבוקר (שלישי) עם ליאת רון ברדיו צפון 104.5FM ושיתפה בתחושותיה: "הבן שלי חולה כבר שבוע ימים בבית חולים, אנחנו איתו ואנחנו בסערת רגשות ממנו. אנחנו שבוע ימים רצים לבתי חולים, אנחנו בעזרת ה' נצא מזה. לפעמים אני תוהה אם המילה 'שגרה' נשמטה מהחיים שלנו. רצינו לקחת אוויר מהדיונים, רצינו לעשות דברים אחרים. כנראה שזה לא הזמן, ואז בא הדבר הזה". 

בהמשך, התייחסה לתוצאות הבדיקה ואמרה:  "זו שערה נוספת שנמצאו בזירה, והתעקשו לא לשלוח אותן לבדיקות, בית המשפט הורה לחן קוגל לעשות את העבודה ולשולח אותן, אותן שערות שנמצאו בידה של תאיר ובזירה. לכן זאת השערה הראשונה שאף אחד לא יודע מזה, עכשיו היא נבדקה שנית, ונמצאה יותר מתמיד עוד אחת שמתאימה לא"ח. לצערי זה מאגר נוסף של ראיות שסוגרות על הזוג ההזוי הזה, לא יודעת באיזה מילה הכי יפה להתייחס אלהם. הייתי בדיונים שהיו בדלתיים סגורות, גם של אולה וגם של א"ח, שזו הפעם ראשונה ששמעתי אותה., לא התייחסתי לאמירות של התקשורת, רציתי לראות אותם איך הם עונים על תשובות ועומדים על דוכן העדים".

"אני רוצה להגיד הרבה דברים שקשורים לזוג הזה, אני במקום שאני מוצאת את מבטחי בבית המשפט, והוא ידון בזה, הוא ראה את הדברים, הוא יכולל את הדברים כולל את השערה ויסיק את המסקנות. אני דורשת לעצור אותם כי הם עלולים לברוח מהארץ. אחד זה מהלך שראינו אותו, בבית המשפט העליון מלצר הורה למשפט חוזר, למרות שהוא לא מצא ראיות משמעותיות נגד אולה מבקש שימשיכו לחקור. הפרקליטות סגרו את התיק בעיניינה, למרות שהיא הייתה חשודה ברצח. כששמעתי את העדות של א"ח החבר שלה, אני אגיד לך את האמת, הייתי מאוד נסערת. גיליתי שם אדם מינפולטיבי שקרן, והוא מנופף לכולם עם דגל אדום בואו תפסו אותי", אמרה. 

בסיום, הביעה ביקורת על התנהלות הפרקליטות ואמרה: "הגעתי למשפט החוזר, ונפגשתי עם אותה פרקליטות, ישבו שבעה חברה שמתעקשים להגיש כתב אישום שחוזר על עצמו, שאלתי אותם אם יש משהו שמסתתר מאחורה, הייתי בטוחה שהם יביאו שפן שעד היום לא ידענו עליו - ראיתי ביזיון של פרקליטות שחוזרת על עצמה כולל ראיות שנפסלו בעליון, וממחזרת את הראיות ששוב נפסלו. נמצאו משקרים נמצאו מטייחים, נמצאו מסלפים וחותמים על מסמכים לא מסמכים, ומעלימים ראיות, ומעלימים דברים שאי אפשר להקל עליהם את הראש, ולהגיד אנחנו עשינו את הכל. ואני מדברת איתך בתחילת המשפט שאף אחד לא יודע כלום, שוברים מבחנות ומעלימים ראיות פרונזיות, זה נראה לך שפוי? אני שקברתי את היקרה לי מכל, אני אקל ראש? שאני הולכת וחופרת עם הצוות שלי, ומוצאים דברים - אני מעבירה את זה מסר לציבור, אל תאמינו! לא לפרקליטות ולא למשטרה".