משפט זדורוב: בית המשפט המחוזי בנצרת מקיים היום (רביעי) דיון דחוף לאור ממצאי הבדיקה לדגימות שיער מזירת הרצח של תאיר ראדה ז"ל, שבה נמצאה התאמה לאדיר חבני (א"ח), בן זוגה לשעבר של אולה קרבצ'נקו (א"ק), כפי שנחשף בוואלה! זאת, לאחר שהפרלקיטות הודיעה כי היא נעתרת לבקשת סנגורו של רומן זדורוב.

השופט, אשר קולה, אמר בדיון: "משקל הראיה החדשה מוגבל, נכון לרגע זה. אבל אנחנו לא יודעים מה תהיה תוצאת המשך הבדיקות. כולנו מבינים שעניין השערה הוא לא שובר שוויון".

מהפרקליטות נמסר: "כאשר יובהרו עד תום משמעויות חוות הדעת של המכון, ולאחר חקירת המומחים בעניינה של ראייה זו, הפרקליטות תשקול את משמעות הראייה ושילובה במארג הראייתי הקיים בתיק, ותציג לבית המשפט את עמדתה ביחס אליה. הגעה לחקר האמת היא הדבר היחיד שעומד לנגד עיניה הפרקליטות בכל תיק, ובתיק זה בפרט".

כאמור, ביום שני האחרון, משרד הבריאות שתוצאות הבדיקה לדגימות שיער מזירת הרצח של ראדה, שנערכו בטכנולוגיה מתקדמת ובריצוף מיטוכונדריאלי מלא, הגיעו ונמסרו לצדדים במשפט החוזר שמתנהל לרומן זדורוב בימים אלה בבית המשפט המחוזי בנצרת. 

בעקבות כך, אילנה ראדה, אמה של תאיר, אמרה לוואלה! בתגובה לפרסום: "אנחנו בכיוון הנכון. אחרי העדות שלו (חבני) בדלתיים סגורות הבנתי הרבה דברים ואנחנו בכיוון הנכון ברוך השם. כמו שהבטחתי, את הרוצח חייבים להביא לכלא ואני אעשה את זה. אם יכולתי להרוג אותו הייתי עושה את זה". כמו כן, ביקשה ראדה לעצור את חבני ואולה קרבצ'נקו, ולהוציא נגדם צו איסור יציאה מהארץ. 

חבני הגיב לגילויים החדשים באמצעות עורך דינו ירון פורר: "שמח שאחרי עשר שנים גישתי על פיה א"ק לבשה את בגדיי מתבררת כנכונה, ומכאן גם ההסבר למציאת השערה על גופתה של תאיר".