מה גילו האמיתי? סרטון שהופץ אמש ברשתות החברתיות תיעד נהג רכב נוסע בטנדר בסמוך לירושלים, בין שכונת פסגת זהב לצומת עטרות, ולצד זאת הסבר כי הנהג הוא קטין בן עשר. במהלך הסרטון, הנהג תועד כשהוא נוסע בפרעות ואף עושה שימוש בפלאפון תוך סיכון משתמשי הדרך.

בתיעוד, אמר הנהג המצלם: "הוא עוקף כמו חולה נפש בכביש, בצורה מטורפת, עם שלט של נהג חדש. סתכלו תראו, אתם מקבלים שוק של החיים". הנהג המצלם פנה לנהג הטנדר ושאל אותו בערבית: "מה שמך?". לאחר מכן, צעק לעברו: "תעמוד, תעמוד בצד". בעקבות כך, המשטרה פתחה בבדיקת המקרה, והחלה לבדוק את זהותו של הנער.

מבדיקה מקיפה שנערכה במשטרה כחלק מבירור זהותו של הנהג, עולה כי מדובר בצעיר בן 17.5, תושב מזרח ירושלים, הנושא רישיון נהיגה ישראלי שהוצא כחוק. עוד עלה, כי הנהג אף סיים את תקופת המלווה הקבועה בחוק, ובעקבות זאת שוחרר לדרכו.

סרטון הווידאו בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]