ההתפתחות במשפטו החוזר של רומן זדורוב: עו"ד דניאל חקלאי, המייצג את אולה קרבצ'נקו, שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM והתייחס לתוצאות בדיקת לדגימות שיער מזירת הרצח של תאיר ראדה ז"ל, בהן נמצאה התאמה לאדיר חבני, בן זוגה לשעבר של קרבצ'נקו.

בפתח דבריו, התייחס חקלאי לריאיון שהעניק חבני בחדשות 12, ובו אמר כי אכן אנס את קרבצ'נקו. "בשנת 2012, אחרי אותה עלילת דם, אולה הזהירה במשטרה שלא רק מדובר בשקרן פתולוגי שהתעלל בה תקופה ארוכה וסירב לקבל את העובדה שהיא עזבה אותו אלא מדובר גם במי שפגע בה מינית", אמר. 

רומן זדורוב, תאיר ראדה, אדיר חבני, אולה קרבצ'נקו (צילום: רפרודוקציה,צילום מסך רשת 13,צילום מסך קשת 12,אלי אשכנזי, וואלה!)
רומן זדורוב, תאיר ראדה, אדיר חבני, אולה קרבצ'נקו (צילום: רפרודוקציה,צילום מסך רשת 13,צילום מסך קשת 12,אלי אשכנזי, וואלה!)

"למרות שהוא הודה שפגע בה והכל מתועד במשטרה, בפרקליטות סגרו את התיק", הוסיף וטען כי לא הודיעו על כך לאולה: "היא הייתה בבית חולים פסיכיאטרי, הכי מוחלשת ומסכנה, אף אחד לא טרח להגיד לה שום דבר, עד כדי כך ששלוש שנים לאחר מכן שהיא השתקמה וביקשה שאני אייצג אותה, שבנו וחידשנו את התלונה וחשבנו שהיא אכן נחקרת".

"ההסבר שלי ואני אומר את הדברים בזהירות כי אני לא מייצג את הפרקליטות, שבאותה תקופה הם חששו מפני שמדובר במתלוננת שהיא מתמודדת נפש, ובעיניי זו הנקודה הכי בעייתית – מתמודדות נפש הן המוחלשות מכל, הן אלו שצריכות את העזרה הכי גדולה, את התמיכה", טען.

עוד ציין כי הוא מקווה "שהדברים שאמר אדיר חבני בעצמו, כשהודה קבל עם ועדה באונס, ילמדו את הפרקליטות שיש מקום לכתב אישום נגדו, כמובן שאין לדעת מה יהיה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM