בוואלה! נחשף השבוע כי בדיקת DNA מיטוכונדריאלי שאותרה בזירת הרצח של תאיר ראדה ז"ל עשויה להתאים לאדיר חבני, בן זוגה לשעבר של אולה קרבצ'נקו שנחשדה כאשמה ברצח ותיקה נסגר מחוסר אשמה. בעקבות הפרסום התראיין חבני בחדשות 12 והאשים את קרבנצ'נקו בפרשת הרצח, ואף הודה כי אנס אותה. היום (רחמישי) הוא ביקש להגיב לדברים בשיחה עם סיוון כהן ב-103FM

אילנה ראדה תוקפת את אדיר חבני: "גיליתי אדם מניפולטיבי ושקרן"

"הודה באונס": פרקליטה של אולה קרבצ'נקו קורא להגשת כתב אישום נגד אדיר חבני

בפתח דבריו הבהיר: "נחקרתי 11 ימים על תלונת האונס של אולה, ועל שיבוש הליכי חקירה, מעולם לא נחקרתי על רצח". בהמשך סיפר כי העניק עדות פתוחה על אולה, בה סיפר על הרצח וכל מיני דברים אחרים בתוך מערכת היחסים שלהם. 

"בקשר לתלונת האינוס שלה, יש פרט קטן שלי הוא קצת ברח מהראש ולכן אני מנצל כרגע את הבמה - היא פתחה את תלונת האונס וסגרה אותה יום אחרי שהיא כבר ידעה שאני מתכוון לפנות למשטרה. מי שפתח את התלונה מחדש זו היחידה בצפון שחקרה אותי ואותה", ציין.

חבני מתח ביקורת על הטיפול בחקירת בת זוגו לשעבר: "למה מחבקים מישהי שהיא רוצחת? מערכת היחסים שלנו לאורך כל 9 וחצי השנים שהיינו יחד כללה בעיקר יחסי אישות על טהרת ה־BDSM. אותו מקרה ספציפי קרה ב-2007 כמה חודשים בסמיכות לרצח תאיר ראדה ז"ל, הוא היה פירוש לא נכון שלי של משחק מיני שהיינו נוהגים לשחק".

"התנצלתי בפניי אולה מיידית לאחר האקט עצמו, כשהבנתי שהיה לי פירוש לא נכון. גם לאורך כל השנים, וגם במהלך כל החקירות משטרה וגם במהלך העימות שלנו, תמיד הבעתי חרטה על המקרה הזה", הבהיר. 

כשנשאל מה המניע לביצוע הרצח, השיב: "לצערי הרב מאוד זאת הייתה יכולה להיות כל מישהי אחרת שנכנסה לשם לבד. זה משהו שאולי הרבה מהציבור פחות מודע אליו אבל זה היה רצח לשם רצח, אין פה קורבן שנבחר ספציפית, היא חיכתה בשירותים קרוב לשעה וחצי רק כדי לשמוע מישהי שנכנסת לבד. באותה מידה זאת יכלה להיות כל אחת מהחברות של תאיר ז"ל או מישהי שלא קשורה לזה".

"היו לנו המון שיחות על העולם הפנימי של אולה, שכולל הרבה מאוד דם, מעיים, דברים שבאו לידי ביטוי בתוך האומנות שלה. אני פירשתי את זה בתור מישהי שעברה חיים קשים, יש לה עולם פנימי מורכב והיא מביאה אותו לידי ביטוי באומנות. לא שיערתי לעצמי, או לא יכולתי לשער לעצמי, שזה ירקום עור וגידים ויגיע לכדי מעשה", שיתף. 

בסיום דבריו, דרש לפתוח חקירה מלאה של האירוע: "שלי, שלה, של כל אדם שיכול להיות מעורב בסיפור הזה. אני מוכן עכשיו ברגע זה להגיע ולחתום על צו איסור יציאה מהארץ ושאני מוכן להיחקר".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM