בת זוגו לשעבר של אדיר חבני התראיינה הערב (שבת) בחדשות 12 בעילום שם ושיתפה כי הוא אנס אותה. כמו כן, היא אמרה כי היחסים ביניהם היו לא בריאים, גרם לה למצב בריאותי מורכב ואף נטילת תרופות. כמו כן, חבני התראיין בעבר והודה כי הוא אנס את אולה קרבצ'נקו.

אדיר חבני על ההתפתחות במשפט זדורוב: "סביר שהפרקליטות תנסה להאשים אותי ברצח"

גיא פלג לאחר הראיון עם אדיר חבני: "אני לא מאמין לו, גם השופט מלצר לא"

"אדיר חבני אנס אותי, ניסיתי להזיז אותו, ביקשתי שיזוז, ידעתי שאם אני אנסה להזיז אותו ממני בצורה פיזית זה יכאב לי יותר", אמרה בת זוגו לשעבר של חבני, "בתחילת הקשר הדברים היו נראים בסדר, ואז זה נהיה יותר סוגר וחונק, הייתה מערכת יחסים לא בריאה, הוא הרחיק אותי מהחברים שלי, מהמשפחה המצומצמת שכן הייתה שהתרחקתי גם מהם, הייתי בת 19 הוא היה בן 30. היחסים היו לא בריאים כי הוא אמר לי מה ללבוש, איך להתנהג, השתלט לי על החשבון בנק, ועד ניצול מיני מאוד מגעיל".

השניים היו יחד שנה וחצי, באותה התקופה היא מספרת שהתמודדה עם מצב בריאותי מורכב ונטילת תרופות חזקות. "ברגע שהייתה לי קצת יותר עצמאות פיזית ויכולת לעמוד על הרגליים, כשהמצב הבריאותי שלי השתפר, קיבלתי עצמאות כלכלית, והחלטתי שאני מסיימת את הקשר הזה. לקח לי כמה שנים של טיפולים פסיכולוגיים אחרי שהצלחתי לאסוף את עצמי אחרי זה", אמרה. מנגד, חבני טען כי השערה זו ההוכחה שהסיפור שסיפר לחוקרים לפיו אולגה קרבצ'נקו היא זו שרצחה את ראדה הוא נכון.

בת זוגו לשעבר של חבני שיתפה: "האונס חזר על עצמו כמה פעמים בצורות שונות, היו שני אירועים שבהם אמרתי לא ובכיתי, והיו עוד סיטואציות שפשוט לא יכולתי להגיב בהן, יש לי מחלה פיזית שקיבלתי בזמנו תרופות די חזקות שהייתי איתן באותה תקופה כדי להקל עליה, וזה הביא אותי למצב שכשאני הולכת לישון, לא יכולתי להגיב. הוא ניצל את הסיטואציות האלו, שלא יכולתי להגיב בהן".

"כמה שנים הייתי עדיין בפחד, מסתכלת מאחוריי, לחיות בסביבה של חוסר היגיון של הפחד ממנו, סוג הדברים שהוא מסוגל לעשות, ומה הוא יכול להגיד, ממש הביא אותי להרבה פחד", הוסיפה, "אחרי שהלכתי למשטרה הוא פתאום התקשר אליי בבוקר וכשהתעוררתי עם הבן זוג שלי, התחיל לדבר ואמר לי, דיבר בצורה מיני, הרגשתי בטוחה מספיק בשבי לללכת ולהחליט שאין לו את הזכות להתקרב אליי, ואין לו סיכוי לחזור אליי, ביקשתי צו הרחקה, סיפרתי לחוקרים על האונס".

לסיום אמרה כי "חבני אדם מאוד יצירתי, לא מדובר בטיפש או בחולה נפש, לפחות כפי שהחברה מפרשת את זה, הצורך שלו בשליטה, הוא מנסה להרוס את חיי אחרי שאני מצליחה לצאת. זה למה בחרתי לצאת לאט ובצעדים קטנים מהקשר. הוא צריך לשבת בכלא, הוא מסוכן לחברה".

רומן זדורוב, תאיר ראדה, אדיר חבני, אולה קרבצ'נקו (צילום: רפרודוקציה,צילום מסך רשת 13,צילום מסך קשת 12,אלי אשכנזי, וואלה!)
רומן זדורוב, תאיר ראדה, אדיר חבני, אולה קרבצ'נקו (צילום: רפרודוקציה,צילום מסך רשת 13,צילום מסך קשת 12,אלי אשכנזי, וואלה!)

עו"ד ירון פורר, פרקליטו של אדיר חבני, מסר בתגובה: "כדי לפגוע במהימנות של אדיר, כל הטענות פתאום צצות ועולות, והן לגיטימיות. טענות של האינוס נבדקו בזמנו, נסגרו, המשטרה לא מצאה בהתנהגותו כל דופי, והן לא עולות עכשיו בכדי, אלא עולות כדי לפגוע במהימנות שלו במשפט של רומן זדורוב". 

מהפרקליטות נמסר בתגובה: "כל תיק חקירה שהועבר ממשטרת ישראל בעניינו של חבני נבחן והוכרע לגופו בהתאם לראיות ולנסיבות המקרה. בצד זאת, במסגרת הערר שהגישה קרבצ'נקו על גניזת תלונתה נגד אדיר חבני, ייבחן כל מידע שיימצא רלוונטי והחלטה תתקבל בהתאם לחומר הראיות".

יו"ר נעמת, חגית פאר, בעקבות חשיפת חדשות 12: "מדובר לכאורה באנס סדרתי - האיש הזה צריך להיעצר עוד הערב ולהיחקר על ידי משטרת ישראל לפני שחלילה יפגע בנשים נוספות. העדות הערב חושפת דפוס של מעשי אונס מחרידים לכאורה, ומציגה תמונה לפיה ייתכן ומדובר בעבריין שהוא פצצה מתקתקת שעלול לפגוע בנשים נוספות. איך לעזאזל הבן אדם הזה מסתובב חופשי - מישהו בפרקליטות נרדם בשמירה וחייב להתעורר. מניסיוננו במקרים מסוג זה, ייתכן וישנן עוד נפגעות".