בני שלמה, ראש ארגון פשיעה מהגדולים באזור הדרום, נעצר היום (שבת) בחשד למעורבות ועל רקע אירועים פליליים חמורים שסוכלו לאחרונה על ידי ימ"ר לכיש במשטרה. שלמה נחשב לעבריין המצוי בסכסוך מתמשך עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני.

השניים נחשבים לשני ארגוני הפשיעה מהגדולים באזור הדרום. לאחרונה נפתחה חקירה בתחנת שדרות בחשד לקשירת קשר באירועי פשע שסוכלו, בין ארגוני הפשיעה השונים, בהם גם אירוע רצח שעדיין נחקר וכן אירועים אשר עדיין משפיעים על מארג החיים באזור הדרום.

הערב הוא הובא לבית משפט השלום באשקלון שם תבקש המשטרה לשחררו בתנאי הרחקה מגבילים. נציין כי מעצרו לא נובע בעקבות ראיות שיש למשטרה, לכאורה, על מעורבות אישית שלו באירועים, אלא על רק מידע מודיעיני בעיקר על סכסוכים שיש לך עם ארגון הפשיעה היריב.

הסכסוך בינו לבין דומרני כבר גבה דמים כאשר אחד האירועים האחרונים היה פגיעה בניסו דומרני, בנו של שלום אשר יצא ממעגל הפשיעה לפני תקופה ארוכה. הפוגעים בבנו של דומרני נעצרו בינתיים. במקביל אירעו אירועים נוספים וכן סוכלו אירועים נוספים כמו גם במושב שבו מתגורר בני שלמה עצמו. המתח ביניהם גורם לימ"ר לכיש לנסות להרחיק את בני שלמה מאשקלון כפי שהרחיקו את דומרני ואנשיו מאזור העיר.