כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד אלכסנדר מוזגבוי, תושב פרדס חנה, בגין ניסיון חטיפת הנערה ב-16 ביישוב בתחילת החודש.

צילם סרטונים של נשים ברחוב: הממצאים המטרידים מהטלפון של החשוד בחטיפת נערה בפרדס חנה

"נאבקה וצרחה": אביה של הנערה שכמעט נחטפה בפרדס חנה חושף פרטים חדשים על התקרית הקשה

מכתב האישום עולה כי הנערה צעדה בגפה בשעות הערב באחד מרחובות היישוב בכרכור. מוזגובוי שזיהה את הנערה, עצר את רכבו בסמוך אליה, וארב לה. זמן קצר לאחר מכן, חלפה הנערה במקום, אז הגיח מוזגובוי מאחוריה. לפת אותה וניסה לחסום את פיה, זאת על מנת למנוע ממנה לזעוק לעזרה. הנערה ניסתה להשתחרר מאחיזתו, בעוד הוא ניסה להכניסה לתא המטען חרף תחנוניה ואף שהציעה לו את הטלפון הנייד שברשותה. 

עוד עלה כי במהלך מאבקה של הנערה, חלף במקום רכב. מוזגובי ייצר מצג שווא ולפיו הוא מנסה לסייע לה, זאת חרף ניסיונותיה להיחלץ מאחיזתו ולהימלט. לאחר שהרכב חלף, המשיך הנשאם בתוכניתו, אולם למקום  בני זוג אשר צעדו באותה העת ברחוב אשר ככל הנראה שמעו את צעקותיה של הנערה. משהבחין מוזגובי בבני הזוג מתקרבים, הוא שחרר את אחיזתו ואמר לה "תברחי, תברחי". הנערה נמלטה לעבר בני הזוג, מוזגובי נמלט מהזירה. 

מעו"ד אייל בסרגליק המייצג את מוזגבוי, יחד עם עו"ד דניאל הרמן ממשרדו נמסר: "כתב האישום שהוגש היום, מגלה נסיבות תמוהות של עבירה שלכאורה בוצעה, שלא ברור מניעה או מצבו הנפשי של הנאשם. אנו טרם עיינו בחומר החקירה, בשחזור שהודלף שאיננו שחזור ובשאר הראיות. כבר בשלב זה ניתן לומר כי בניגוד לנטען על ידי המשטרה אין כל חבלה של ממש כלפי המתלוננת כי התיק הוגדר כתקיפה סתם. ההדלפות המכוערות  שהודלפו ערב הדיון לתקשורת בדבר סרטונים אינם חלק מהמיוחס למרשנו ונעשו על ידי המשטרה רק כדי להשחיר את פניו. אנו ננהל את התיק באולם בימ"ש".

ראש מחלק נוער חשיפה בימ"ר חוף, רפ"ק תומר קסלסי מסר: "מדובר באירוע חמור שלולא נחישותה של הקטינה וסיוע של אזרחים ששהו בסמוך ייתכן והיה מסתיים באופן טראגי. בשל נסיבות המקרה הטיל מפקד מחוז חוף ניצב יורם סופר את החקירה על חוקרי היחידה המרכזית במחוז חוף. פעלנו במהירות וביעילות תוך שיתוף פעולה עם תושבי פרדס חנה וגורמי המועצה על מנת להתחקות אחר רכבו של החשוד במטרה לאתר את זהותו, להביא למעצרו ולהשיב את תחושת הביטחון לציבור".