לפעמים הדברים לא ממש הולכים לפי מה שתכננו, במיוחד כשהטבע מתערב והמצב אינו בשליטתנו. איש שתכנן להציע נישואין לבת הזוג שלו, לא חשב שכך זה יסתיים.

חטף את הטבעת: כך השתבשה הצעת נישואין שתוכננה במשך חודשים
התעוררה מתרדמת של שלושה חודשים וגילתה שבן הזוג עזב עם אחרת
"חירבן את הצעת הנישואין": הפוסט הישראלי ששבר את הרשת

בני זוג שיתפו את הרגע הלא כל כך רומנטי שלהם במדיה החברתית TikTok. הגבר האלמוני תכנן הצעת נישואין מרגשת בספארי בארה"ב, ונסע עם בת הזוג ליום כיף. כשהגיעו לאגף הג'ירפות, הם ביקשו מאחד העובדים של המקום שיתעד אותם מאכילים את בעלי החיים, בעוד שהגבר הפתיע את אהובתו וכרע ברך.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הצעת הנישואין הרומנטית השתבשה (צילום: מתוך טיקטוק)

הוא שלף את הטבעת מכיסו ושאל אותה האם תינשא לו. בת הזוג המרוגשת נראית בהלם, ובעוד שהיא ענתה לו "כן", התפרצה אחת מהג'ירפות לפריים, והרסה את החגיגה. החיה שככל הנראה לא התכוונה לפגוע באיש, הפילה את הכלה לעתיד לאחור שניה אחרי שהספיקה לענוד את הטבעת על האצבע.

לפני רגע היה מרגש (צילום: מתוך טיקטוק)
לפני רגע היה מרגש (צילום: מתוך טיקטוק)

הזוג פרסם את הסרטון ברשתות החברתיות תחת הכיתוב: "למרות שנאלצתי ללבוש סד צוואר, זו עדיין ההצעה הטובה ביותר שהייתה אי פעם". הקליפ הפך לוויראלי וצבר למעלה מ-3.3 מיליון צפיות ומספר סרטוני המשך. לאחר שלא מעט גולשים העלו השערות כי מדובר בסימן למזל רע, המאורסת הטרייה ענתה למגיבים: "זה לא סימן לשום דבר חברים. אנחנו יחד כבר שבע שנים ומאושרים מאוד. הג'ירפה הייתה פשוט ג'ירפה".