פרט לכך באת כוחו של התובע, עו"ד בת-חן טייץ לוין, הצליחה להשיג לעובד עוד כרבע מיליון שקלים פיצוי מביטוח לאומי.

עו"ד בת חן טייץ לוין, הובילה להסכם פשרה מול מקום העבודה, לפיו יפוצה התובע ב-300 אלף שקל. במקביל הוא יזכה לפיצוי של כרבע מיליון שקל מהביטוח הלאומי.

עורכת הדין בת חן טייץ (צילום: בני אדם)
עורכת הדין בת חן טייץ (צילום: בני אדם)

על פי התביעה, מדובר בעובד שעבד כסבל במשך 23 שנה. תפקידיו של התובע כללו נהיגה בטרקטור ללא בולם זעזועים ובעל רעידות וויברציות חזקות תמידיות, עבודות סבלות כגון: פריקה וטעינה של משקלים כבדים, פריקה וטעינה של קונטיינרים כבדי משקל, חיבור עגלות גרמניות, פריקות תאי. אופי עבודתו המתואר של התובע היה למשך זמן ממושך וברוב שעות היום, בממוצע של 10 שעות ביום.

בתביעה ציינה עו"ד בת חן טייץ לוין, שכתוצאה מעבודתו ומעומס עבודה כבד החל התובע לסבול מכאבי גב, בתחילה היה מדובר בכאבים קלים ככל שהזמן עבר הכאבים החלו להיות כאבי גב עזים וקשים המלווים בהגבלות תנועה. לימים אובחן התובע עם פריצת דיסק ועם פגיעה עצבית. 

התובע נבדק רופא כירורג אורתופד, אשר קבע כי לתובע נכות צמיתה בשיעור 28 אחוזים, כמו כן, ציין המומחה בחוות דעתו כי מצבו של התובע ממשיך להחמיר במרוצת השנים ומצבו קבוע ולא עומד להשתנות בעתיד לטובה. בשל אופי העבודה והפגיעה נאלץ לעזוב את עבודתו שכן, נותר מוגבל בגבו ורגליו ועד ליום זה סובל התובע מכאבים עזים וקושי בעמידה והליכה, וכן סובל מרדימות, נימולים לאורך הרגליים ונזקק לטיפולים רפואיים. 

ביהמ"ש מינה מומחה מטעמו שהעמיד את הנכות הרפואית בשיעור של 15%. 

לאחר קבלת הצעת ביהמ"ש, עו"ד בת חן טייץ לוין, הגיעה להסדר עם מקום העבודה וחברת הביטוח לפיו הוא יפוצה ב-300 אלף שקלים ובית המשפט כאמור העניק תוקף של פסק דין להסדר וזאת מעבר לפיצוי שקיבל מביטוח לאומי בסך של 250 אש"ח. 

משרד עו"ד טייץ מתמחה במימוש זכויות רפואיות ופועל למיקסום הפיצוי מחברת הביטוח. 

אין באמור כדי להוות ייעוץ משפטי .

ט.לח.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il