הפרקליטות הודיעה היום (ראשון) על החלטתה לסגור את תיק החקירה נגד איש התקשורת גל אוחובסקי. כזכור, אוחובסקי נחקר בחשד לעבירות מין, לאחר שהוגשו נגדו שתי תלונות שונות.

בפעם הקודמת: נסגר תיק החקירה נגד גל אוחובסקי בחשד לעבירות מין

פרקליטות מחוז מרכז החליטה לסגור את התיק כנגד אוחובסקי, שיוחס לו חשד לעבירות מין ותקיפות מיניות של מספר מתלוננים הקשורים לעמותת הלהט"ב. עם סיום החקירה הועבר התיק לבחינת הפרקליטות, ולאחר שנבדקו ממצאי החקירה עלה כי המעשים המיוחסים לאוחובסקי, ככל שהם בוצעו, והגם שגרסת המתלונן נמצאה מהימנה, אינם חוצים את הרף הפלילי ואינם מהווים עבירה. משכך הוחלט בפרקליטות לסגור את תיק החקירה.

מפרקליטות מחוז מרכז נמסר: "לאחר בחינת מכלול הראיות בתיק החליטה הפרקליטות לסגור את תיק החקירה נגד גל אוחובסקי. לאחר בחינת התיק עולה כי הגם שעדות המתלונן נמצאה אמינה, הרי שהמעשים עליהם העיד לא חצו את הרף הפלילי".

כזכור, כבר בחודש מרץ הוחלט על סגירת התיק נגד אוחובסקי, לאחר שהחקירה נפתחה בחודש נובמבר, זמן קצר לאחר פרסום תחקיר אודות אוחובסקי ב"כאן 11". בהחלטתה במרץ מסרה הפרקליטות כי "לאחר בחינת מכלול הראיות בתיק וביצוע השלמות חקירה, החליטה הפרקליטות לאמץ את עמדת המשטרה ולסגור מחוסר אשמה את תיק החקירה נגד גל אוחובסקי. לאחר בחינת התלונות בתיק עולה הגם שעדות המתלוננים נמצאה אמינה, הרי שהמעשים עליהם העידו לא חצו את הרף הפלילי".

עם זאת, זמן קצר לאחר פרסום ההחלטה הוגשה תלונה נוספת נגד אוחובסקי אשר בעקבותיה זומן לחקירה בחשד לעבירות מעשה מגונה בכוח ואיום. בתלונה השניה טען הגבר כי הכיר את איש התקשורת באפליקציית "גריינדר" לפני כשנתיים, כאשר במהלך מספר מפגשים ביניהם הקשר הפך לאינטימי יותר ואז אוחובסקי, כך על פי התלונה, חרג לקשר אגרסיבי יותר שלא התאים למתלונן.