משה חוגג, הבעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, נעצר הבוקר (שלישי) על ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 במשטרה, וזאת מאחר ולא עמד בתנאי שחרורו ממעצר בית, כפי שקבע בית המשפט. לאחר מכן, שוחרר חוגג בתנאים מגבילים. 

יצוין, כי כי אמש התקיים דיון בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, בו ביקש הנאמן בפרשה, עורך הדין יצחק יונגר, להאריך את מועד פקיעת הפקדת הבטוחות לתקציב בית"ר ירושלים לעונה הקרובה. המועד הסתיים, על פי התקנון, אתמול, אולם לאחר שהציג בפני הדיינים היסטוריה קודמת של קבוצות בכדורגל הישראלי, נאותו אלו להאריך את המועד עד ל-10 באוגוסט.

בעקבות ההחלטה, כאמור, נדחה בשלב זה משחק הדרבי בין קבוצות הפועל ומכבי פתח תקווה במסגרת גביע הטוטו בליגה הלאומית. נבהיר כי מעמדה של מכבי פתח תקווה ועתידה בכדורגל תלויים רבות בגורלה של בית"ר ירושלים. אם בית"ר תצליח להעמיד את התקציב הנדרש לעונת המשחקים הקרובה ותישאר בליגת העל, אזי מכבי פ"ת תשחק בליגה השנייה, בעוד שאם בית"ר לא תצליח להעמיד את התקציב הנדרש ובית הדין יורה על הורדתה לליגת המשנה, הנהנית העיקרית תהיה מכבי פ"ת שתוחזר לליגת העל, שלא במגרש הירוק.

בימים אלו נסגרת עסקת מכירת בית"ר ירושלים לברק אברמוב, הבעלים של בני יהודה מהליגה השנייה ורשת המסעדות ג'פניקה. כזכור, לפני מספר שבועות הגישה המשטרה מסמך לבית המשפט, שהוביל לביטול עסקת רכישה אחרת של בית"ר ירושלים, על ידי קבוצת האוהדים. הפעם סבורים כי העסקה הנוכחית תוכל לצאת לפועל.