עו"ד יהודה שפר, לשעבר המשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית, התראיין הבוקר (שלישי) בתכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM והתייחס לריאיון עם סגן ראש מח"ש הפורש משה סעדה אמש בחדשות 12.

"זה פיגוע תקשורתי שעשה סג"ל בפרקליטות בניגוד לכל כללי האתיקה בפרקליטות", אמר שפר בפתח דבריו, "הוא לא הדגיש מספיק שסעדה, אדם שאני מעריך, עשה מעשה שלא יעשה. הוא היה צריך להבהיר שסעדה לא ציין את הדברים האלה, אלא לאחר שהוא נעשה אדם ממורמר שלא מונה למנהל מח"ש. כל הטענות שהעלה נבדקו לעומק על ידי דוד רוזן ובג"ץ, וניתנו תשובות לכל התשובות, אך העיתונאי לא מצא לנכון לאמת אותו עם הדברים, אלא נתן לו במה להשמיץ את הפרקליטות בדברים שלא היו ולא נבראו". 

ינון מגל על הראיון של משה סעדה: "יש פה ארגון פשע שפועל כדי להרשיע את נתניהו"
האם חקירות טויחו כדי לא לפגוע בתיקי נתניהו? סגן ראש מח"ש הפורש חושף

עוד הוסיף עורך הדין כי "הדבר הזה כל כך פסול, מזה לנסות ללמוד שכאילו קיבלו החלטה לגופו של עניין בגלל תיקי נתניהו. גם ההחלטה בעניין רוני ריטמן, שלא להעמידו לדין פלילי, זו החלטה שלא קיבל שי ניצן".

יהודה שפר טען כי סעדה נתן פרשנות משלו: "עיתונאי רציני, לא כמו אדון סגל, היה לפחות מאמת את סעדה עם התשובות שנתנו רוזן ובג"ץ. הוא נתן לו פשוט לדבר ולדבר. היה ראוי להעמיד לדין משמעתי את השוטרים. יש מבקר לפרקליטות, הנה דוגמה לכך שהוא מצא פגם, אך מה שטוען סעדה לא היה ולא נברא, וכל הניסיון לקשור זאת לנתניהו על ידי עמית סגל. אין פרקליט אחד אי פעם, שיגיד לך שראה משהו דומה לתפירת תיקים". 

מנגד, תקף ינון מגל ואמר כי הוא לא מאמין לנאמר: "לא מאמין לכם למילה, בגלל זה מנדלבליט אמר שתפרו לו תיק. אתם תופרים תיקים ורודפים אחרי אנשים. לא יעזור לכם, כל השקר שלכם צף, פשוט שקרנים".