עדותו המטלטלת של סגן ראש המחלקה לחקירת שוטרים משה סעדה ממשיכה להסעיר את הרוחות בישראל. הבוקר (רביעי) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM הגיבה עורכת הדין נורית ליטמן, המשנה לפרקליט המדינה לשעבר, לטענותיו של סעדה ואמרה כי "ראינו פה שורה של כותרות, אלו היו דיבורים של פוליטיקאי. אין מה להתייחס לתמונה הכוללת, כי היא פשוט לא נכונה".

האם חקירות טויחו כדי לא לפגוע בתיקי נתניהו? סגן ראש מח"ש הפורש חושף

ראש מח"ש לשעבר ממשיך לתקוף: "התרגיל שעשו לניר חפץ - סוג של סחיטה"

בפתח דבריה ציינה עו"ד ליטמן כי אין כמעט דבר חדש בהדברים עליהם דיבר סגן ראש מח"ש לשעבר: "זו לא פעם ראשונה ששומעים את הדברים, כמעט שום דבר ששמענו זו לא הפעם הראשונה. בעניין התלונה של ניר חפץ, כתבתי על זה חוות דעת. התיק גם הועבר לדוד רוזן, נציב הביקורת על הפרקליטות לשעבר. סעדה בכלל לא נכח בסיטואציה, הוא לא שמע את המקור".

"אין מה להתייחס לתמונה הכוללת, כי היא פשוט לא נכונה", ציינה המשנה לפרקליט המדינה לשעבר ואף הוסיפה כי "ישבתי אתמול מול הריאיון, ובכל דבר שפירקתי והרכבתי היו דברים אבסורדיים. אני לא אומרת שיש גרעינים של אמת. משה סעדה מספר עובדות ואז עוטף אותן בקביעות שלו, בהגזמות, בתיאורים שאין להם קשר".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

על הטענות שהושמעו נגד המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך, אשר בחר להחזיר לתפקידו את ניצב רוני ריטמן לתפקידו, למרות התלונות על הטרדות מיניות מצידו, אמרה: "אני לא מתכוונת להגן על ההחלטה של אלשיך להחזיר את ריטמן לתפקיד. אני חושבת שהריאיון אתמול יותר מעיד עליו יותר משהוא מעיד על מישהו אחר".

עוד היא הוסיפה בנושא של ניר חפץ כי "הוא מדווח בריאיון שזה נשמע כאילו בזמן אמת כמעט מתוך חדר החקירה מתקשר מישהו ואומר שנעשה משהו נורא, זה לא נכון עובדתית. אני יודעת מה הטענה. החוקר של מח"ש טען שהמידע הגיע אליו בסביבות ספטמבר - נובמבר 2018 ההסכם עם חפץ נחתם בפברואר באותה שנה".

לסיום היא התייחסה לקולות שקראו לחקור את טענותיו של סגן ראש מח"ש לשעבר והבהירה כי לדעתה אין מקום לפתוח בחקירה: "מה הבסיס שיש פה לחקור, לבדוק את הטענות? הבסיס היחיד שסעדה מספק הוא שהוא בטוח ואין שאלה". 

"יכול להיות שזה קשור לתוכניות הפוליטיות שלו, אך ראינו שורה של כותרות, אלו היו דיבורים של פוליטיקאי שאומר שברור ששי ניצן עשה כך וכך כי היה לו אינטרס.  מותר לפוליטיקאי הרבה דברים, אך לא כל מילה שפוליטיקאי אומר על מישהו מצריכה פתיחת חקירה", סיכמה.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103fm