הותר לפרסום: סלמון אברמוב, בן 35 מירושלים, הוא אחד החשודים במעורבות בהיעלמות הנער מוישי קליינרמן, הנעדר למעלה מ-120 יום. בית משפט השלום אישר את ההחלטה במקביל להארכת מעצרו ומעצר חשוד נוסף בשישה ימים נוספים.

במשטרה שומרים על קשר שוטף עם בני משפחת הנעדר ומעדכנים את אמו בכל רגע נתון על השינויים בחקירה. במשטרה ממשיכים להפוך על אבן במטרה להתחקות על עקבותיו של קליינרמן, ובין היתר בודקים האם הוא עזב את הארץ.

בתוך כך, המשטרה שחררה את החשוד במעורבות בהעילמות של הנער מוישי קליינרמן. תגובת עו"ד חן הולנדר שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית: "כפי שטענתי בפני בית המשפט למרשי אין ולא היה כל קשר לפרשה וראיה לכך ששוחרר היום ממעצר ללא כל תנאי. התעקשותי לאסור את פרסום שמו גם היא הוכחה כצודקת, שכן אם היה מפורסם שמו, הדבר היה מוביל לפגיעה אנושה ומיותרת בו שאינה ניתנת לתיקון. סוף דבר, חרף מעצר מיותר, האיש כעת בביתו".

כאמור, ביום שני האחרון עצרו חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז ש"י במשטרה בחור, שעל פי המידע שברשותם, נהג להסתובב בשטחי מירון. הוא נחקר במהלך הלילה, אולם לא סיפק מידע שהוביל להתפתחות כלשהי בפרשה. יובהר כי העצור מתווסף לעצור אחר מהשבוע שעבר והוא החשוד השלישי שנחקר בחודשיים האחרונים.