פרשת "סרסור הסוהרות" בכלא גלבוע ממשיכה לעורר סהרה לאחר שאחת הסוהרות טענה כי נאנסה בידי אסיר ביטחוני. הבוקר (שישי) התייחס לפרשה שר האוצר אביגדור ליברמן שצייץ כי שוחח עם לפיד: "ביקשתי להקים ועדה חיצונית שתחקור את החשד. בנותינו לא יהיו הפקר".

המשטרה חוקרת חשד שאסיר ביטחוני ביצע עבירות מין חמורות בחיילת

השר בר לב חתם על ההמלצה לפיטורי הקצין החשוד בפרשת הסרסור בסוהרות

"לא מפקירים חיילות וסוהרות", פתח ליברמן את דבריו ולאחר מכן סיפר כי שוחח עם ראש הממשלה: "ביקשתי להקים בהקדם ועדה חיצונית, בראשות שופט בדימוס לבדיקה יסודית, מעמיקה ואמינה לכל נושא פרשת החשד לאונס החיילת ע"י אסיר ביטחוני בכלא גלבוע".

"אין ספק שמדובר בפרשה מזעזעת ולצערי החקירה שהחלה ב-2018 טרם הבשילה.  כבר ביום ראשון חייבים לקיים דיון בנושא עם שר הבט"פ וכל הגורמים הרלוונטיים. בנותינו לא יהיו הפקר!", סיכם ליברמן.

כאמור, אתמול טענה הילה (שם בדוי) כי נאנסה על ידי מחבל בכלא גלבוע. "מאז האונס חיי הם גיהנום, מנסים להשתיק אותי! עזרו לי במאבקי לחשוף את האמת", נכתב בדף מימון ההמונים שפתחה על מנת לאסוף כספים למאבק להוציא לאור את האמת.

"לרוע מזלי, מכל בתי הכלא, הוצבתי בכלא גלבוע, שם כלואים המסוכנים שבמחבלים, כלא עם מקסימום שמירה. שם גיליתי לתדהמתי שיש 'מפקד' אחד שהוא מחבל פלסטיני עם דם על הידיים אשר שלט בכל הקצינים ואנשי הסגל שנשמעו לו וביצעו את 'פקודותיו' (בקשותיו) בלי שום ויכוח. הוא הסתובב בחופשיות ברחבי הכלא כשהוא אינו אזוק, ושלח את ידיו המזוהמות ונגע בגופן של חיילות באין מפריע. כולם ידעו. כולם שתקו. כולם פחדו. כולם 'עבדו' אצלו. בסופו של השירות הצבאי שלי, הפכתי אני להיות אסירה, שיפחת המין הפרטית שלו", הוסיפה.