ברקע ההתפתחויות האחרונות במשפט זדורוב: אולה קרבצ'נקו התראיינה הערב (ראשון) מאודסה שבאוקראינה ב"חדשות 13" והתייחסה לראיונות האחרונים של בן זוגה לשעבר, אדיר חבני, בהם האשים אותה ברצח הנערה תאיר ראדה ז"ל, וגם הודה באונס של קרבצ'נקו.

"הודה באונס": פרקליטה של אולה קרבצ'נקו קורא להגשת כתב אישום נגד אדיר חבני

בדרך לדרמת ענק? "התחושה היא שהולכים לזיכוי של זדורוב"

בפתח הריאיון, סיפרה על מערכת היחסים שלה עם חבני: "הוא אלים והאלימות אצלו היא כמו אוויר שני". קרבצ'נקו סיפרה על מקרה בו פגע בה: "שתיתי עם חבורת אנשים, ובאיזשהו שלב התעלפתי, אחד מהם החזיר אותי הביתה ואנס אותי. חבני הגיע לאחר מכן, התחיל לבעוט בי בבטן ובפנים, תפס לי בשיער, גרר אותי בכל הדירה, זרק אותי למקלחת. הוא היה בטירוף, אני זוכרת שאני שוכבת במקלחת והוא מעליי בועט בי".
"לא רחוק מהיום הזה הוא פשוט אנס אותי תוך כדי קללות, בעוד הוא אומר לי 'את שייכת לי'", הוסיפה, "באותה תקופה ניסיתי להתאבד, סגרתי את עצמי במקלחת והתחלתי לבכות נורא. הוא שמע אותי ודחף לי סכינים מתחת לדלת".
אדיר חבני (צילום: צילום מסך קשת 12)
אדיר חבני (צילום: צילום מסך קשת 12)
בהמשך, הגיבה לכך שטען כי מדובר במשחקי מין שיצאו משליטה: "אני יודעת מה הלך שם, כי אני עדיין חווה ושומעת את עצמי בראש צורחת. זה כאב שלוקחים לך את הנשמה".

"הייתי בהיסטריה נוראית, צרחתי מתוך פאניקה פנימית והוא אמר לי שאני אפסיק. אני זוכרת שהדם התחיל לעלות לי, ואז הוא ראה שאני ממשיכה לצרוח, והוא הביא לי אגרוף", שיתפה. כשנשאלה על תגובת הפרקליטות לדברים, השיבה: "אני זאת שמשלמת, אני הקורבן פה של אוזלת היד הזאת. הקריבו אותי על מזבח הפחדנות".

"אם לא עוצרים אותו עכשיו אחרי שהוא הודה באונס שלו. אז משהו בהיבט המשפטי לא עובד לטובת הקורבן, אלא עובד לטובת הפוגע. החוק מגן על הפוגע ולא עליי. הוא מרגיש הגנה מיורם הלוי ומכל תומכי זדורוב. הוא מנצל את החסרונות של המערכת", תקפה. 

בתגובה לריאיון מסר עו"ד ירון פורר, בא כוחו של אדיר חבני: "טענותיה של אולה נבדקו היטב על ידי משטרת ישראל ולא נמצא דופי במעשיו של אדיר. טענותיה כלפי אדיר צצו רק לאחר שהוא הפנה כלפיה טענות על רצח תאיר ראדה. יש לשאול היכן היא הייתה כל השנים".