הדרמה שהתחוללה אתמול בבית משפט השלום בראשון לציון קשורה לרון עומייסי, אחד מאנשי העסקים שהובאו לדיון בעניינו של ראש העירייה רמי גרינברג, החשוד בעבירות שוחד.

פרקליטו של איש העסקים עו"ד ד"ר ניר דוד, הטיל פצצה בבית המשפט וחשף הצעה בפני נציג המשטרה. "מרשי יציג לחוקרים תיעוד שבו נראה כשהוא מעביר לראש העירייה חצי מיליון שקלים במזומן. לפני כן, הוא יחתום על הסכם עד מדינה, ייתן עדות פתוחה וישוחרר במיידי".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

נציג המשטרה הבהיר כי אין זה בהחלטתו וכי הוא חייב לפנות אל הדרגים הממונים עליו לקבל את אישורם אחרי שיבחנו את ההצעה. בדיון הוסיף העו"ד דוד: "ההוכחה שאין לחוקרים דבר וחצי דבר נגד מרשי היא העובדה שבמשך שלוש שעות הם ניסו לשכנע אותו לחתום על הסכם עד מדינה. המשטרה תגבש את ההסכם והוא ישוחרר כבר בדיון הבא", התחייב.

נציין כי לפני מספר חודשים החלו להתפרסם סרטונים שתועדו במשרדו של איש העסקים בתקופת מערכת הבחירות ובהם נראה ראש העירייה כשהוא מתייחס למספר עובדים שבהמשך קירב אותם אליו. מי שעמד מאחורי הסרטונים דאג להדגיש כי מדובר בקצה הקרחון וכי בידיו סרטון שיש בו כדי להפליל את ראש העירייה .

רמי גרינברג, שהדברים הובאו גם לפתחו, טען אז בשיחות שונות כי מופעלים עליו לחצים שונים והוא לא מוכן להיכנע להם. לדבריו מי שלא קיבל את מה שהוא רצה מנסה לכאורה לסחוט אותו, אבל הוא יוכיח את חפותו. הימים הבאים אמורים ככל הנראה לספק את התשובות.