חשד לניסיון רצח: צעיר בשנות ה-20 לחייו נעצר היום (שבת) בחשד שניסה לרצוח את אחיינו. על פי החשד הצעיר חנק את אחיינו בן ה-4 וכמעט גרם למותו בעת שהשניים שהו בדירה והוריו של הילד היו בבית הכנסת, במשטרה מעריכים כי מדובר באירוע על רקע נפשי. הפעוט פונה על ידי צוות של מד"א לבית החולים במצב קריטי תוך פעולות החייאה, כשהוא מחוסר הכרה. 

נציין כי סמוך לשעה 10:47 הוזעק צוות של מד"א לדירה בשכונת רמות שם מצאו החובשים והפרמדיקים את הילד כשהוא מחוסר הכרה, ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו כאמור במצב קריטי לבית החולים שערי צדק בירושלים. כוחות המשטרה פתחו בחקירה לנסיבות האירוע, ועצרו את הדוד. 

מחקירה ראשונית עולה חשד כי במהלך הבוקר שהו מספר בני המשפחה בדירה ובשלב מסויים הבחינו כי הקורבן לא עונה לקריאתם. אבי המשפחה הוזעק מבית הכנסת בעקבות כך ולאחר זמן מה כשהבחינו כי דלת חדרו של החשוד נעולה, פרצו את דלת החדר ומצאו את הילד מוטל על הרצפה וכאמור שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד בשנות ה-20 לחייו.

זירת ניסיון הרצח בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
זירת ניסיון הרצח בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

חובש בכיר במד"א זיאד דוויאת ופראמדיקית מד"א סיגלית מזרחי סיפרו: "כשהגענו לבית ראינו את הילד שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. במהלך הפינוי לבי"ח המשכנו את פעולות ההחייאה עד שליבו שב לפעום".