לפני מספר שבועות תקף משה סעדה, סגן מח"ש לשעבר, גורמים שונים במערכת המשפט ובמשטרה, ביניהם המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך ופרקליט המדינה לשעבר שי ניצן. מאז נפוצו שמועות רבות על כך שבכוונתו של סעדה להצטרף למפלגת הציונות הדתית לקראת הבחירות, הוא עצמו טרם אישר זאת. 

לאחר הריאיון והסערה: משה סעדה בדרך לאחת ממפלגות הימין?
קצין מג"ב לשעבר בביקורת קשה על משה סעדה: "אבי השחיתויות" 


על רקע כל אלו, שוחח היום (ראשון) סעדה עם ינון מגל ויריב אופנהיימר בתוכניתם ב-103FM, וניצל את הבמה כדי להמשיך לתקוף את שי ניצן, הפעם בהקשר פרשת "אום אל חיראן": "אני רוצה לקחת אותך למאמר של אורי כרמל (ראש מח"ש לשעבר) ביום שישי האחרון. הוא אמר על שי ניצן: 'הוא עיוות את הדין, הוא המציא מבחן משפטי שלא קיים, הוא שיקר ביודיעין כשאמר שזה לא היה בסמכותו להכריע אם הוא (יעקוב אבו אלקיעאן) מפגע או לא, הוא חוסם את רוזן מלקבל החלטה'. צריך להבין את ההתנהלות של האיש הזה, של פרקליט המדינה, שלמעשה גרם עוול למשפחה".  

הוא האשים את ניצן כי במקרה זה התנהל על פי האינטרסים שהיו לנגד עיניו, ולא לפי הצדק: "אני מלווה את שי כבר 20 שנה. תמיד בתיקי מחבלים, נגיד שוטר מג"ב מנטרל מחבל, שי ניצן הוא זה שרצה שנחקור את השוטר תחת אזהרה, ואנחנו כמח"ש היינו נגד. פתאום שי ניצן התקשר אלי ביום שישי ואמר 'לא לחקור באזהרה את השוטרים' והוא איתן בדעתו גם אחרי שהוא יודע שהשוטרים משקרים". 

בנוגע לטענות כי ניסה לקדם תמיכה בליכוד בתוך הפרקליטות, השיב סעדה: "לא, באופן חד ערכי. לא קראתי. לא היה ולא נברא. אחרי ששי ניצן הבין שאני הולך להגיש עתירה, הוא קרא לבכיר מאוד לשעבר אליו הביתה, יחד עם המשנה לפרקליט המדינה ואמרו 'מה עושים?' כי פחדו שזה יזיק להם ל'תיק חשוב מאוד', ואז שי ניצן קרא לי ללשכה שלו ואמר 'איזה תפקיד שאתה רוצה, אני אתן לך', אמרתי לו: 'אני לא רוצה את הדברים האלה', ואז תוך כדי שיחה, אז הוא שאל לי, 'במח"ש מדברים פוליטיקה?'"

"אמרתי 'כן, אנשים מדברים, כמו שאני מדבר בשיחות מסדרון'. אז הוא אמר לי, 'אתה אומר לאנשים מה אתה מצביע?' אמרתי 'כן, אם שואלים אותי, אני אומר'. אז הוא אמר לי - 'למי אתה מצביע?' אמרתי לו - 'למחנה הלאומי'. זה השיח, לא הערה בניסיון לקדם תמיכה פוליטית.. התיק האישי שלי ללא רבב. הציעו לי תפקידים בכירים עכשיו, לפני חודשיים-שלושה", הוסיף סגן מח"ש לשעבר. לסיום, הוא סתר את הטענות לפיהן היה שותף להדלפות מתוך המערכת: "מעולם לא הדלפתי, יותר מזה, אני היחיד במערכת שאמר - 'אני מוכן להיבדק על כל נושא בפוליגרף'. בכל רגע נתון אני מוכן להיבדק בפוליגרף. אני מוכן לכל שאלה 24/7".