במהלך סוף השבוע התפרסם תיעוד מזעזע מקטטה שפרצה מחוץ למסעדת "הלב הרחב" באילת. הבוקר (שני) הגיב רונלד, מנהל המסעדה, לאירוע הקשה שפקד את העסק שלו בתכנית של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM וטען כי הקטטה החלה לאחר שקבוצה גדולה לא הייתה מרוצה מההמתנה: "הם היו 13, לא אהבו שהכנסנו זוג לפניהם. מישהי מהם ניסתה להפיל את עמדת המארחת".

בפתח דבריו הוא ציין כי מספר נשים נפצעו במהלך האירוע, אך כולן באורח קל. הוא עצמו ספג פציעה קלה שלא הרגיש באותו הערב כלל. 

הקטטה החלה לדבריו לאחר שקבוצה גדולה שהמתינה להיכנס לא הייתה מרוצה מזמן ההמתנה הארוך: "קבוצה של 13 איש נרשמו לתור לשולחן ולקח יותר מחצי שעה, החום גם השפיע עליהם כנראה והם לא אהבו שנכנסו לפניהם איזה זוג. אני ניסיתי להסביר להם שכששולחן קטן מתפנה, אז אני מכניס זוג, שולחן של 13 איש לוקח זמן". 

בשלב זה, כך לטענתו, האירוע החל להסלים: "הם התחילו לדבר לא יפה למארחת ובאתי להגן עליה. הם שמעו אותי כי אני לא ילד צעיר, דיברתי איתם בטונים יפים ואמרתי להם 'בבקשה חבר'ה, תירגעו', ולפני שהתחיל הבלגן, אחד מהם רצה להגיב כי עמדו מאחוריי צעירים שגם אמרו 'תירגעו'. אני שמתי את הגוף שלי באמצע ונרגעו, אבל בדקה ה־90 דווקא אישה רצה וניסתה להפיל את עמדת המארחת, רואים את זה בסרטון גם כן. מאוד הפתיע אותי ש־99% מהבלגן הזה התחיל מאישה".

"באנו להגן על המארחת, ילדה בת 18 סך הכול, אז אחד מהחבר'ה שלהם ועוד כמה התחילו להתקרב וגם להרים ידיים. אני ניסיתי להרגיע את העניינים, אבל זה לא ביכולת שלי. הם היו 13, אבל רק הגברים כנראה הצטרפו לקטטה", הוסיף.

לטענתו, חלק מהמתקוטטים הגיעו עם ילדים למסעדה: "לפני שהתחיל הבלגן כשניסיתי להרגיע את אחד מהאנשים שם, אמרתי לו, 'אתה לא בחוף הים, אתה לא במשחק כדורגל, יש פה נשים בהיריון, חס וחלילה יקבלו מכה בבטן, אתה יכול להרוג תינוק. יש פה ילדים קטנים, מבוגרים כמוני, אני בן 63, זה לא מקום לדברים כאלה'". 

רונלד אמר בנוסף כי כל המתקוטטים ברחו מהמקום לאחר מספר דקות בודדות, ברגע ששמעו את הסירנות מניידות המשטרה. 

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, fm103