מעצרה של המורה תושבת הצפון החשודה באונס תלמידתה בת ה-15 הוארך היום (שני) פעם נוספת, עד ליום חמישי הקרוב. מחר ידון בית המשפט המחוזי בחיפה בערר שהגישה פרקליטתה של החשודה, עורכת הדין תמי אולמן.

"קשה להאמין שהיה משהו": בעלה של המורה החשודה באונס תלמידתה מגיב להאשמות

מעצרה של החשודה הוארך לאחר שהמשטרה טענה כי קיים חשש לשיבוש הליכי חקירה, וכי קיימת מסוכנות מצידה, לנוכח העובדה כי מדובר במורה שביצעה עבירות אונס לכאורה, כלפי תלמידתה הקטינה ששהתה במוסד לחינוך מיוחד, בעת שזו הייתה בגיל 14 וחצי במשך תקופה שנפרסה על פני חצי שנה. 

בתום הדיון הביעו בעלה ואמה של המורה מורת רוח מהחלטת בית המשפט, וטענו כי מדובר בשקרים, ובעלילה שנרקמה סביב המורה, שנפלה לטענתם קורבן לאיומים שהפעילה מולה התלמידה. בעקבות כך, החליטה כאמור פרקליטתה של המורה, עורכת הדין אולמן, לפנות לבית המשפט המחוזי, ולערער על החלטת בית משפט השלום, בטענה כי זה טעה בהחלטתו להאריך את המעצר, וכי אין מקום לקבל את עמדת המשטרה. הוא ניסה להסביר זאת בכך שעל פי טענתו,  לא קיים יותר סיכון, ולא יכולים להתבצע שיבושי חקירה.

עוד נדגיש כי ביום חמישי שעבר התקיים עימות בין המורה לבין תלמידתה, במהלכו הטיחה בה המורה כי היא משקרת, ושהיא זו שיזמה את הקשר ביניהן, איימה עליה וכפתה עליה את המגע המיני, לכאורה בין השתיים. בתום העימות יצאה התלמידה בפנים זועמות, וסירבה לדבר עם איש. 

עורכת הדין שני אלקובי, המייצגת את התלמידה, מסרה: "בית המשפט האריך את מעצרה של המורה בשלושה ימים, זאת לאחר שבמהלך הדיון הציגה המשטרה ראיות המבססות ביצוע עבירות מין חמורות, לרבות עבירת אינוס. התלמידה עדיין מאושפזת במוסד פסיכיאטרי, בעקבות חשיפת המקרה, והיא תמשיך לשתף פעולה עם משטרת ישראל, על מנת להוציא את האמת לאור. אנחנו תקווה כי כבר בדיון הבא יוגש כתב אישום כנגד המורה".

עורכת הדין שני אלקובי  (צילום: שמעון איפרגן)
עורכת הדין שני אלקובי (צילום: שמעון איפרגן)