הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר

לפרטים נוספים אודות עו"ד לחצו כאן

בית משפט השלום, ביטל את הרשעתו בפלילים של נאשם שהודה והורשע בעבירות תקיפה חמורה והחזקת סמים לצריכה עצמית, זאת לאחר שעו"ד חיים אומסי, בא-כוחו של הנאשם, הציג טענותיו והצליח להביא לידי הסדר טיעון מקל מאוד עם התביעה המשטרתית לפיו הנאשם ישלם את הוצאות המשפט בסך 500 שקלים, ובזאת יסתיים ההליך הפלילי כנגדו.

על פי כתב האישום המקורי, הנאשם במהלך ויכוח עם בת זוגו ,הצמיד אותה לקיר בדירה, או אז נפל שעון שהיה תלוי על הקיר ופגע בה ובהמשך, בעת שזו ישבה על הספה בביתם, תפס אותה מבלי שהייתה לה יכולת לזוז וצעקה לו עזוב אותי, הוא היכה אותה בידיה מספר פעמים שוטרים שהגיעו לדירה מצאו שם גם סם קנביס במשקל של 0.3 גרם.

עורך הדין חיים אומסי (צילום: יח''צ)
עורך הדין חיים אומסי (צילום: יח''צ)

עו"ד אומסי חיים סנגורו של הנאשם, הציג כשלים בתוך מכלול הראיות ,ותמצית טענות מקדמיות לכתב האישום, ובמשא ומתן עם התובע, תוקן כתב האישום באופן ניכר ,ולפיו מרשו לא יורשע בפלילים ויחויב בהוצאות זעירות של 500 שקלים.

בית המשפט אימץ את הסדר הטיעון ובגזר הדין נכתב:  "בהתחשב בהודאת הנאשם, שיש בה משום קבלת אחריות וחסכון בזמן שיפוטי וכן בהתחשב בעובדה שהנאשם נעדר עבר פלילי, בשים לב לתיקונים המשמעותיים בכתב האישום וחלוף הזמן ובשים לב לעמדת המאשימה, האמונה על האינטרס הציבורי, בשאלת ההרשעה, אני מוצאת לנכון לכבד את ההסדר".

*לתשומת ליבך, המידע בעמוד זה אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. כל המסתמך על המידע עושה זאת על אחריותו בלבד. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.
הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected] 
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).