שלושה גברים נעצרו היום (שבת) בחשד שתקפו נער בן 15, מתמודד נפש, בפתח תקווה. זאת, בעת שישב בגינה ציבורית ושמע מוזיקה בנייד שלו, כשבאותה שעה שתי נערות השייכות לאותה חבורה תיעדו את התקיפה בניידים שלהן. הנער חזר חבול הביתה וניסיונות של אביו ואחיו ללכוד את התוקפים לא צלחו. הקטין פונה על ידי מד"א לבית החולים משם שוחרר בתום מספר שעות, כשעל גופו עדיין סימני חבלה ושפשופים.

בשישי בצהריים חזר הנער מהפנימייה שבה הוא לומד, ואחרי שאכל אצל סבתו הגיע לגינה הציבורית, התיישב על ספסל ושמע מוזיקה להנאתו, אלא שארבעה נערים ושתי נערות החליטו, כך נטען, להתגרות בו וצחקו על המוזיקה שהוא שומע. הנער ביקש שיניחו לו והם בתגובה כך נטען החלו לתקוף אותו באלימות, היכו אותו והותירו סימני חבלה על גופו כששתי הבנות בחבורה מתעדות את המעשים. כשחזר לבית הוריו, אלו נדהמו לזהות את סימני החבלה והקטין סיפר להם את החוויה האכזרית שספג בגינה הציבורית.

האב ואחיו של הקטין מיהרו לעבר הגינה הציבורית אולם מיד שהבחינו בהם הנערים, הם עלו על אופניים חשמליים ונמלטו מהמקום.האב והאח ניסו לרדוף אחרי התוקפים אולם ללא הצלחה. למזלם אחד הנערים המכים זוהה על ידם ופרטיו נמסרו למשטרה שפתחה בחקירה, עיכבה את הקטין לחקירה, ובסיומה הוא שוחרר בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.