"התמונה של שי אביטל באזיקים היא התמונה שעשרות נשים חיכו לה כבר למעלה משנה" - כך כתבה הדוגמנית שיר אלמליח לאחר מעצרו של סוכן הדוגמניות הנמלט בהולנד בסוף השבוע, כשנדרשה להגיב לכך במסגרת שאלות ותשובות שקיימה עם עוקביה.  "הגיע הזמן שהצדק ייעשה", הוסיפה אלמליח, שעוד קודם לכן כתבה על רקע סרטון ההודעה על מעצרו של אביטל: "שתהיה לנו שבת שלום. תודה לאל".

המידע המודיעיני והמעצר בלב אמסטרדם: כך נתפס סוכן הדוגמניות שי אביטל

שיר אלמליח (צילום: יח''צ סוכנות יולי)
שיר אלמליח (צילום: יח''צ סוכנות יולי)

הדוגמנית הילה קרוגמן, שהייתה מבין המתלוננות שהעידו כי אביטל ניסה לכפות עצמו עליה באופן פיזי, צייצה: "איזו דרך נחמדה לפתוח את השבת. אומנם באיחור, ואין ספק שאני לא בונה על שום צדק שייעשה. בכל זאת, הצליח להתחמק עד עכשיו, רוב הסיכויים שישלים את דרכו להתחמקות נוספת, אבל הידיעה שלפחות החוויה של המעצר טלטלה קצת את הזחיחות שלו מנחמת מאוד. שבת מבורכת". הדוגמנית מאיה ורטהיימר הסתפקה בשתי המילים: "הגיע הזמן".

הילה קרוגמן (צילום: עמית שסטיוביץ')
הילה קרוגמן (צילום: עמית שסטיוביץ')

"בוקר טוב, אני בחופשה אבל הבוקר הזה הוא בוקר של ידיעה דרמטית", אמר מגיש הטלוויזיה חיים אתגר בסרטון שהעלה בעקבות הידיעה. "אנחנו מקווים שאביטל יוסגר בקרוב לישראל. לפני שנה כזכור נחשפו מעשיו בעקבות תחקיר שלנו. נשים סיפרו על פגיעות מיניות קשות בחלקן. בעקבות התחקיר שלנו כשלושים נשים פנו למשטרה והגישו תלונה נגדו. הוא הבטיח שיתייצב במשטרה, אך ברח מהארץ ומאז הוא מסתובב באירופה. אנחנו מקווים שהנשים האלו שחיכו זמן רב יזכו לצדק, ושי אביטל יגיע לישראל, ייחקר וישלם על מעשיו".