עורכת הדין קרן ברק, המייצגת את הסוהרות מכלא גלבוע, פנתה אתמול לפרקליט המדינה, עמית אייסמן, וביקשה ממנו לעצור את הפצת השמועות והתדרוכים מפי גורמים במערכת נגד הסוהרת הילה (שם בדוי), שהתלוננה על אונס בידי מחבל במהלך שירותה בכלא גלבוע. עורכת דין ברק צירפה לבקשה בדיקת פוליגרף שביצעה הילה, ובה הצהירה על מקרה האונס. 

סוהרת התעמתה עם מחבל מכלא גלבוע: "אנס ושקרן שהרס את חיי"
אסיר ביטחוני חשוד באונס ב-4 הזדמנויות שונות בסוהרת בכלא גלבוע
"מסרו אותי לידי מחבל": סוהרת טוענת שנאנסה ע"י אסיר ביטחוני בכלא גלבוע

בר לב על אונס הסוהרות בכלא גלבוע, קרדיט: המשרד לבט"פ

"בשבועות האחרונים וביתר שאת מאז שהתקיים העימות בין הילה, אשר טוענת כי נאנסה על ידי המחבל מחמוד עטאללה לבין מחמוד עטאללה האסיר הביטחוני, 'נפוצו' שמועות אודות הילה. אינני יודעת מה מקור השמועות, אולם גורמים רבים שיתפו אותי כי הם 'מתודרכים' על ידי גורמים במערכת", כתבה עוה"ד ברק. 

"לדבריהם, הילה מתוארת כ'קלת דעת', 'מופקרת', 'בעייתית'. מעבירים להם מסרים לפיהם הילה הרתה וילדה בן למחבל, ובאופן כללי מטילים ספק ביושרה עת רומזים באופן גלוי כי היחסים בינה ובין המחבל לא היו בכפייה, אלא נבעו מרצונה ובעצם מדובר ברומן בין כותלי הכלא", הוסיפה עורכת הדין, שהבהירה: "המציאות רחוקה שנות אור מהכפשות אלו. הילה נפגעה מאוד מהניסיונות הנואלים לעשות לה דה לגיטימציה והחליטה להוכיח את האמת שלה על ידי ביצוע בדיקת פוליגרף אובייקטיבית". 

לדברי עוה"ד ברק, "בדיקת הפוליגרף המדוברת שוללת כל הסכמה מצידה ליחסי מין עם המחבל מחמוד עטאללה". 

את דבריה חתמה באומרה כי "ככל שקיימות בתיק עדויות אודות התנהגותה 'המופקרת' כפי שטוענים בפניי גורמים רבים, הילה מבקשת לקיים עימות במשטרה בינה ובין כל אדם שסיפר על אופיה 'המופקר' וה'זול'. הילה יודעת היטב מהן אמות המוסר שלה וכיצד חונכה להתנהג, ולא תסכים שישימו אותה ללעג ויכפישו את שמה הטוב".