חגיגה לא שגרתית בפתיחת שנת הלימודים: כ-150 תלמידי שכבת י"ב מבתי הספר כצלנסון, גלילי ורבין שבכפר סבא הגיעו לפנות בוקר (חמישי) לשטח פתוח סמוך למתחם בתי הספר, כשמרביתם לבושים בחולצה אחידה, כל אחד מהם לבית הספר שאליו הוא משתייך, ופתחו במסיבה פרטית רוויית אלכוהול בשל סיום החופש הגדול ולקראת שנת הלימודים תשפ"ג.

את החגיגה עצרה יחידת הפיקוח העירוני של עיריית כפר סבא, אשר באחד הסיורים הצליחה לאתר בני נוער, לשפוך ולרוקן את בקבוקי האלכוהול שהיו ברשותם, ולהוביל אותם למתחם בית הספר. חלק מן התלמידים אף נכנסו לכיתות כשהם בגילופין.

כיוון שהיה מדובר בשעה מוקדמת לפנות בוקר, אנשי הפיקוח העירוני נותרו במקום כדי להשגיח על הילדים, ולמקום הוזעקו גם שוטרים מתחנת כפר סבא, שדיווחו להנהלות בתי הספר על האירוע החמור. 

בשל העובדה שלא מדובר, לכאורה, בעבירה פלילית, המשטרה לא טיפלה באירוע והעבירה אותו לאחריות עיריית כפר סבא וגורמי החינוך של העיר.

אתי בוים, יו״ר הנהגת ההורים העירונית בכפר סבא: ״בניגוד למה שנמסר לכם הרי שהתלמידים תיכננו לחגוג את סיום החופש הגדול ומבעוד מועד דאגנו לאבטח את הארוע. משנתגלה שמספר קטן של תלמידים הביאו איתם בקבוקי אלכוהול הם נשפכו ובפועל רק ילדה אחת השתכרה, וככל הנראה עוד בטרם הגיעה למקום. כל התיאורים על סיוע נוסף של המשטרה ועל השתכרות המונית מופרכים לחלוטין, לא היו ולא נבראו. הילדים הגיעו כולם בבטחה למוסדות החינוך והתחילו בהתרגשות את שנת הלימודים״.