נער בן 16 תוחקר בסוף השבוע בחשד שדרס את הילדה יולי וולף בת ה-4 בנמל תל אביב. יוסי וולף, אביה של יולי, שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, שחזר את הרגעים הקשים והבהיר כי "יולי חזרה להתלוצץ עם הוריה ורופאיה, והיא במצב מצוין, עברה את הניתוח בהצלחה ויצאנו מזה בנס". 

"הייתה מלאה בדם": בן ה-16 שנעצר בחשד שדרס בת 4 שוחרר בתנאים מגבילים

"ביום שישי, ב־17:30, נכנסנו לקיוסק, בכניסה לנמל, אין שם שביל אופניים ולא כביש, שעות מאוד רגועות. באים להגיד שלום, לראות שקיעה ולחזור הביתה. אנחנו מדברים על אזור שלא קרוב לשבילי אופניים. יצאנו מהקיוסק, קנינו מיץ, ופתאום ברגע אחד הגיחו שלושה נערים מכיוון צפון במהירות גבוהה מאוד על מן קורקינטים מאולתרים עם כל מיני מערכות שמע שמחוברות לזה. הראשון עוקף בפראות את הילדים, השני מנסה לעקוף ונכנס ליולי בפרצוף. זה עניין של שנייה אחת. אני חושב שאחד מהם צעק 'אין לי ברקסים' או משהו כזה", שחזר וולף.  

"זה אפילו לא שלוש שניות, זה פתאומי לחלוטין. ישבתי על ספסל והם באו אלי, יצאו מהקיוסק אלי, הספסל הוא כשלושה-ארבעה מטר מהכניסה לקיוסק, כשבאמצע אין כלום, והעבריינים האלה טסים במרחב הזה. זאת אומרת, במרחב שבו כל אחד שיוצא יכול לקבל את הקורקינט בפרצוף. הם העיפו את יולי ואני בהלם, הרגשתי שזה ממש כמו טרור, טרור אזרחי. לשמחתי, היא בכתה מיד, אז אפשר להבין שאולי זו פחות פגיעה מוחית, אבל היא הייתה מעוותת לגמרי באזור הלסת ואז אנשים באו לעזור", הוסיף.  

"הדורס נפל מהאופניים, והם היו גם בשוק, ואז אנשים כבר באו לעזור, וכשהמצב רגע נרגע, הם פשוט קמו וברחו. להוציא את זה מהחוק מיד, זה כלי נשק. רק על פי חוק וברישוי ובאכיפה מלאה, זה טרור אזרחי, אי אפשר להסתובב ככה. זה אבסורד שחושבים שאופניים זה לא אופנוע, זה פשוט אבסורד. אופניים חשמליים לא שונים מקטנוע", סיים וולף את דבריו.   

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, fm103