שני מפגינים מתנועת "קריים מיניסטר" הותקפו אמש על ידי נערים במהלך הפגנה שהתקיימה בגשר הראשונים בראשון לציון. הנערים השליכו אבנים על המפגינים ואף הכו אותם. על כך, אחד המפגינים שנפגע, חיים טריווקס, שוחח הבוקר (ראשון) עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM ושחזר את הרגעים הדרמטיים. 

בפתח השיחה, שחזר טריווקס את הרגע בו הנערים החלו לתקוף את המפגינים: "הגעתי לגשר בסביבות 18:20, לחזק את החבר'ה. התחלתי בסרטון, ואיך שסיימתי, עברו שני רכבים. בהתחלה היה אחד שקרא 'רק ביבי' והשני - מבוגר עם ילדה בת 10 ועוד שניים שכנראה הם בנים שלו - עצר. התחילו קריאות וקללות כלפינו, שמו מוזיקת הלל לביבי ו'רק ביבי' וקללות ותנועות מגונות".

"באיזשהו שלב, אחד מהם יצא וזרק אבנים לעברנו, בלי שום התגרות ובלי שום כלום. הם חזרו עוד פעם, עשו פרסה במקום שאסור ועצרו באותו מקום. בשלב הראשון הם ראו שאנחנו לא בורחים, אז הם עלו למעלה, התקרבו אלינו בתנועה מאיימת, ואני וכמה חברים עמדנו כדי למנוע מהם להתקרב. הם זרקו עליי אבן, אני בלמתי כדי לא להיפגע. לאחר מכן, התקרבנו להרחיק אותם, אז הם התחילו עם מהלומות ידיים מטווח קרוב. כאשר הם ראו את הנחישות שלנו אז אחד פשוט זרק בלטה לכיוון שלי, פגע מעל העין, בגבה. התחלתי להחזיר חזרה ולהגן על עצמי כמיטב יכולתי", הוסיף.

לדבריו, "המשטרה הגיעה שתי דקות אחרי כן. זו התוצאה של השיסוי הזה שפועל נגדנו". בסיום, נשאל טריווקס, מדוע הפגינו באזור, והשיב: "המטרה היא לעודד אנשים להצביע עבור מדינה דמוקרטית חופשית, שלא תהיה בה כפייה של משיחיות ואלימות ופשע, כמו שזה מתבצע יום-יום ברחובות, כנגד אנשים שבאים לעשות את המהלך הדמוקרטי של להפגין". 

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, fm103