אלימות בבית הספר: קטטה אלימה פרצה הבוקר (ראשון) בין הורה לתלמיד בבית ספר בן צבי היוקרתי בקריית אונו. הקטטה פרצה לאחר שאביה של אחת התלמידות הגיע למקום, לאחר שנטען כי תלמידים מהשכבה הבוגרת מציקים לתלמידות משכבות צעירות יותר. בתיעוד של סרטון שצולם בבית הספר, נראה אביה של אחת התלמידות כשהוא תוקף ומתעמת עם חלק מהתלמידים. התלמידים שנחבלו הגיעו לחדר המיון בבית החולים שיבא בתל השומר.

המשטרה הודיעה כי האב והבן החשודים בתקיפה, בני 47 ו-18, עוכבו לחקירה. בדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום, עולה עפ"י החשד כי אביה ואחיה של אחת התלמידות בביה"ס תקפו תלמידים לאחר שחשדו כי הציקו לבת משפחתם. 

האב הגיע לבית הספר לאחר שאמה של התלמידה כתבה פוסט בפייסבוק בו נכתב בין השאר כי "הבנתי שיש כנראה 'כנופיה' בתיכון שטוענת ומאיימת כי תלמידי כיתות לא יכולים לשבת בפטיו של בית הספר ואף הגיעו למצב שדחפו ,קיללו והגרוע מכל העלו תמונות של הבנות ברשתות החברתיות, ואיימו עליהן כי מי שיהיה בפטיו יצטרך לשאת בתוצאות ???????, לא צריכה לספר לכם באיזו מהירות ולאיזה קבוצות הגיעו התמונות וההודעות לבנות שהביכו וצחקו עליהן".

עוד נכתב כי "במקום שיקבלו אותם ויתנו להם הרגשה טובה ונעימה שעוד רגע ילדים בוגרים כאלו מתגייסים לצבא וצריכים להחזיק נשק ולהגן על המדינה, באים על ילדים חדשים בבית הספר ומאיימים עליהם ???? לאן הגענו ? מי אחראי על זה ? מי מנהל את הקבוצות האלו ברשתות ??? מי מנהלת בית הספר שנותנת לזה יד ? מי בכלל המנהל פה הילדים או המבוגרים?".

ראש עיריית קריית אונו התייחס לאירוע וכתב בחשבון הפייסבוק שלו:  "היום התקיים אירוע חמור בבית הספר תיכון בן צבי בעיר שלנו, לאחר שאחד ההורים נכנס לבית הספר, התעמת עם תלמידים ואף ניסה לתקוף אותם. חשוב לי להדגיש, שלא נסבול שום השגת גבול ובריונות ושיש לנו אפס סובלנות לאלימות מכל סוג. מיד כששמעתי על המקרה הוריתי לכל הגורמים לטפל בנושא במלוא החריפות".

עוד כתב ראש העיר, כי "לא ייתכן שהורים ייקחו את החוק לידיים ויפגעו בתלמידים בשטח בית הספר. זה לא משנה בכלל מה הטענות כלפי התלמידים. לגביהן, יש לנו צוות בבית ספר שניתן לפנות אליו בכל מצב לפתרון בעיות מכל סוג. אני מבקש לגבות את הצוות הנפלא של בית הספר ואת המנהלת המקצועית, ואנו נעניק להם כל סיוע שיידרש. הנושא נמצא כעת בטיפול המשטרה ונדרוש מהמשטרה סיוע וטיפול רציני ביותר".