עם סיום פגרת בית המשפט, התחדש היום (שלישי) משפטו של יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים. במהלך הדיון אמרה העדה הדס קליין, העוזרת של איש העסקים ארנון מילצ'ן, בקול חנוק: "כתבי חצר כותבים דברים איומים", וביקשה מפרקליטי נתניהו: "תוקיעו את זה". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

דבריה של קליין נאמרו לאחר שעורך הדין עמית חדד, מטעם צוות הגנה של נתניהו, הטיח בה: "את לא יכולה לשלוח למילצ'ן חומרים, את עדה במשפט"". קליין השיבה, כי היא "שולחת נאצות שאני מקבלת". עו"ד חדד ענה כי "לא צריכים להגיד לך דברים איומים", ולכך השיבה קליין: "נכון! והגיע הזמן להוקיע את זה. יש לי משפחה וילדים".

איתות מירושלים: הקשר בין ערעורה של פאינה קירשנבאום לבין משפט נתניהו

היום ובדיונים הקרובים צפויה להימשך חקירתה הנגדית של העדה הדס קליין, העוזרת של איש העסקים ארנון מילצ'ן, בתיק 1000. לאחר קליין תישמע עדותם של קבוצת העדים הראשונה של תיק 1000, הכוללת 15 עדים - נהג, מנהלת בית ועדים נוספים. קבוצה זו כוללת בסופה את מילצ'ן. 

בפתח הדיון נתנו השופטים החלטה בבקשתם של בני הזוג איריס ושאול אלוביץ', בעל השליטה לשעבר ב"בזק", לבטל את כתב האישום. השופטים קבעו כי טענת ההגנה מן הצדק של נתניהו ואלוביץ', בה נדרש ביטול כתב האישום, "צריכה בירור ראייתי שטרם הושלם" - וכי הם יקבעו את היקף ועיתוי הבירור רק בסוף העדות של קליין.