פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד בני זוג מאזור הצפון בגין עבירות מין חמורות של אינוס, מעשים מגונים ומעשי סדום שביצעו כלפי בתם, במשך שנים רבות. עורכת הדין רלי גוטמן, המלווה את המתלוננת, שוחחה הבוקר עם ליאת רון ברדיו צפון 104.5FM וסיפרה על מצבה. 

"מדובר בכתב אישום מהחמורים שראיתי בקריירה שלי, ויש לי שנות קריירה ארוכות מאחוריי", אמרה. לדבריה, בכתב האישום מצויינים דברים איומים ונוראיים, "ובהתאם והמצב של המתלוננת לא טוב. היא שבורה ומרוסקת, החיים שלה נהרסו". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"המשטרה מאוד התעכבה, אולי המציאות כאן עולה על כל דמיון", הדגישה, "יכול להיות שהמשטרה לא ידעה כל כך להתמודד עם הזוועות הללו, התיק נמרח והיא בצעד של התרסה אמרה שאם הם לא מטפלים בו כמו שצריך, אז שיסגרו אותו. היו גם השלמות חקירה מרובות, ולבסוף התיק הבשיל לכדי הגשת כתב אישום". 

"נהיה איתה עד הסוף המיוחל ועד שהצדק ייעשה", הוסיפה. "יש אחים ואחיות, באמת אלוהים ישמור, זו זוועה. נקווה שלא נשמע על עוד תיקים מהסוג הזה". 

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה מנהלת תיקי חקירה באופן מקצועי ובכפוף לדין ולנהלים. כך היה גם בחקירה נשוא פנייתכם. עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בחקירה בליווי הפרקליטות. מדובר היה בחקירה שנוהלה ברגישות, במקצועיות ובייסודיות בשל מאפייני העבירות במסגרתה בוצעו פעולות חקירה רבות ומורכבות, לרבות גביית עדויות מבני משפחה, עובדי רווחה ונוספים, בדיקות פורנזיות ועוד כאשר מעת לעת ובהתאם להתפתחות החקירה נדרשו פעולות חקירה נוספות. בסיום החקירה וההשלמות שנדרשו הועבר תיק החקירה לעיון והחלטת הפרקליטות לשם הגשת כתב אישום כנגד החשוד בעבירות המיוחסות לו".