היחידה המרכזית של המשטרה עצרה לחקירה שלושה חשודים מארגון הפשיעה של שלום דומרני, שניסו על פי החשד להשתלט על קווי משלוחים בקרית מלאכי.

היחידה המרכזית של מרחב לכיש בשיתוף עם תחנת קרית מלאכי ויחידות מחוזיות ניהלו במהלך השבועיים האחרונים חקירה סמויה, בעקבות מידע שהגיע לידי החוקרים, לפיו עלה חשד לעבירות של סחיטה באיומים נגד בעלי עסקים בעיר קרית מלאכי והסביבה, על רקע סיפוק שרותי משלוחים בהם משתמשים מדי יום לניהול וקידום עסקיהם.

מהחקירה הסמויה עלה החשד כי השלושה, בשנות ה-30 לחייהם, תושבי אשקלון וקרית גת, שלפי החשד משתייכים לארגון הפשיעה של דומרני כאמור, פנו במהלך השבועיים האחרונים לבעלי עסקים המשתמשים בשירותי משלוחים כדרך קבע, ו"הודיעו" להם לכאורה, כי מעתה עליהם לפנות לחברת המשלוחים שמופעלת על ידי החשודים, שכן לא יסופקו משלוחים על ידי אדם אחר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

שלום דומרני (צילום: פלאש 90)
שלום דומרני (צילום: פלאש 90)

במקביל, על פי החשד, איימו גם על שליחים הפועלים באזור מדי יום, כדי  לגרום להם להפסיק לספק שרותי משלוחים לבעלי העסקים.

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי נעצרו אמש החשודים על ידי בלשי הימ"ר ויחידת יואב, והם נחקרו בחשד לעבירות סחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע, והרכב ששימש אותם נתפס.

היום יובאו החשודים בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם. במשטרה קוראים לבעלי עסקים או שליחים שנפגעו על ידי השלושה, לפנות לתחנת המשטרה הקרובה ולהגיש תלונה.