השף חיים כהן יצא היום (רביעי) נגד עדותה של העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן, הדס קליין, אשר מעידה בתיק 1,000. באחת מעדויתיה, טענה קליין כי בעת שהיו לראש הממשלה לשעבר נתניהו ואיש העסקים מילצ'ן ארוחות משותפות, מימן מילצ'ן גם את הארוחות בביתו הפרטי וגם במעון ראש הממשלה שבירושלים.

"השופטים צריכים להתייחס לזה": שופט בדימוס מותח ביקורת על התנהלות הדס קליין
הדס קליין בקול חנוק לפרקליטי נתניהו: "כתבי חצר כותבים דברים איומים, תוקיעו את זה"

אולם, השף חיים כהן פרסם פוסט בפייסבוק בו כתב כי "באחת הארוחות שבישלתי אצל ארנון מילצ׳ן ביקשה ממני הגברת נתניהו שאבוא לבשל בבלפור להם ולנשיא המדינה. הסכמתי מיד וקבענו שידברו איתי מבית ראש הממשלה ונסגור את הפרטים. ארנון מילצ׳ן קם מיד מהשולחן ולקח אותי הצידה ולחש לי: 'אני משלם את הארוחה שלהם'. סרבתי מיד בתוקף".

הפוסט של חיים כהן על הדס קליין (צילום: צילום מסך פייסבוק)
הפוסט של חיים כהן על הדס קליין (צילום: צילום מסך פייסבוק)

"לאחר מכן הגענו לבלפור ובישלנו למשפחה ולנשיא כמתוכנן", הוסיף כהן, "את התשלום לארוחה קיבלנו כמו שקבענו מבית ראש הממשלה מתקציב האירוח כמקובל. בלפור הזמין ובלפור שילם. את כל הארוחות שבישלתי לארנון מילצ׳ן אצלו בבית שילם מילצ׳ן, את הארוחה שבישלתי בבלפור שלמו לי מבלפור".

הדס קליין הגיבה על כך בעדותה בבית המשפט, ואמרה כי "אני יכולה לתת את החשבוניות, לתת רשימת שפים ולציין את שמותיהם. אם טעיתי בעניין כהן במרחק השנים אני מתנצלת".