חשד לרצח בצפון: גבר בשנות ה-20 לחייו נורה הערב (שישי) למוות בכפר מזרעה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, תוך ביצוע פעולות החייאה, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. במקביל, כוחות משטרה גדולים שהגיעו לזירת האירוע, החלו באיסוף ממצאים מהזירה לצד סריקות לאיתור חשודים.

החברה הערבית זועקת והגיע הזמן שנפסיק לזמזם את שירת המנדטים | לילך סיגן

בחברה הערבית מיואשים: "ארבעה נציגים היו למגזר שלנו בממשלה, ואיך זה שינה משהו?"

פראמדיק מד"א אדריאן אוקמפו וחובש בכיר במד"א סמיר עווד סיפרו: "הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה חודרת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו במהירות לבית החולים במצב קריטי תוך כדי ביצוע פעולות החייאה".

מוקדם יותר היום, גבר תושב אשדוד נורה בעיר והובא על ידי רכב לבית החולים אסותא באשדוד שהשאיר אותו שם ונמלט, ולאחר מאמצים רפואיים נקבע מותו בבית החולים. ביום שלישי האחרון, מנאר חג'אג' (34) ובתה חדרה בת ה-14 נורו למוות ברחוב הרב קוק בלוד. נערה נוספת, בתה השנייה של מנאר, נפצעה באורח בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה פינו את הפצועות לבית החולים אסף הרופא, ולאחר מאמצי החייאה, קבעו את מותן של שתיים מהן.

בתחילת השבוע, העיתונאי נידאל אגבריה בן ה-44 נרצח לאחר שנורה ונפצע אנוש בעת ששהה בתוך רכב בשכונת קינא באום אל פחם. פרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים העמק בעפולה, אולם הוא מת כאמור לאחר מכן מפצעיו. המשטרה מעריכה כי העיתונאי לא נרצח על רקע עבודתו, אלא בשל חובות כספיים כבדים של אחיו כניסיון להפעיל עליו לחץ.