השחקן הזר מליגת העל החשוד בתקיפת בת זוגו שוחרר בתנאים מגבילים בתום חקירתו, לרבות מעצר בית של חמישה ימים מחוץ לתל אביב, וכן ערבות כספית. נציין כי שחקן הכדורגל שמשחק בקבוצה בכירה בליגת העל ובעבר שיחק בקבוצה בכירה נוספת, עוכב לחקירה ונלקח לתחנת שרת בתל אביב בעקבות דיווח שמסרה שכנה המתגוררת באזור המגורים של החשוד ורעייתו. 

בדיווח, תוך כדי ריצה אחר החשוד, מסרה השכנה: "שמעתי צעקות. באותם רגעים ישבתי במרפסת ביתי, הוא הטיח את הראש של אשתו על חומת הבית. הוויכוח נסוב על רקע העובדה שהיא התעסקה לו בטלפון. הוא יצא כמו גנגסטר מהבית, באתי מאחוריו ונתתי לו בעיטה. הוא נבהל והחל לרוץ לאחר שאמרתי לו שאני שוטרת. במהלך הריצה הוא אחז בה והריץ אותה איתו. תוך כדי זה שאני רודפת אחריו חייגתי למשטרה ודיווחתי על האירוע".

לדבריה, היא רדפה אחר החשוד לאורך מספר רחובות, ותוך כדי המרדף התקשרה למשטרה. היא ציינה כי נראה שבת זוגו פחדה מאוד ממנו, אם כי טרם הגעת השוטרים היא ביקשה ממנה להתרחק מהם. "פחדתי שירצח אותה, הוא היה בטירוף והיא הייתה מבוהלת. בגלל זה ניהלתי את המרדף אחריו ולא ויתרתי", סיפרה. לדבריה, הוא התחיל לברוח ברחוב נחלת בנימין בתל אביב, משם רץ לאזור קלישר, פנה ליעבץ ושם הסתתר באחד הבניינים.

בעקבות הדיווח שלה הגיעו שוטרים ועיכבו את השחקן הזר לחקירה. גם השחקן וגם רעייתו הכחישו את הטענות, ופרקליטו מסר אתמול כי "מדובר ככל הנראה באי הבנה מצערת ובאירוע סרק שבינו לבין אלימות אין דבר וחצי דבר". 

למרות זאת, במשטרה, כאמור, החליטו לשחררו בערבות ובתנאי מעצר בית, זאת כדי להמשיך ולחקור את החשדות. בינתיים, קיבלה קבוצת הכדורגל הודעה על עיכובו של השחקן ושחרורו למעצר בית. החקירה בראשיתה.

עו"ד מור עטייה המייצג את השחקן מסר כי "כפי שבוודאי יתברר במהרה, מדובר באי-הבנה מצערת, ותו לא. מדובר באירוע סרק שאין בינו לבין אלימות דבר וחצי דבר ולאחר בירור מהיר של העובדות, החשדות חסרי השחר מתפוגגים ואכן מרשי שוחרר מיד לאחר חקירתו".