החיילת טוהר דוד ז"ל נהרגה באוגוסט 217, לאחר שהתמוטטה במסיבת טבע בדרום והחלה לפרכס ולהקיא. היא פונתה לבית החולים רק לאחר ארבע שעות ושם נקבע מותה. ביהמ"ש המחוזי בב"ש פסק כי האחראי ישלם פיצוי בסף מאה אלף שקלים להוריה, ושותפו לפשע, שהורשה בגרימת מוות ברשלנות, יישלח למאסר של שנה וחצי לצד פיצוי בסך 30 אלף שקלים. על כך, אמה של טוהר, ויויאן, שוחחה היום (חמישי) עם אריה אלדד ורוני בר־און ב-103FM ושיתפה את רגשותיה לאחר ההחלטה.

בפתח השיחה, אמרה ויויאן: "קודם כל השופט עשה שם דין משפטי, אבל אנחנו חושבים שאין פרופורציה בין הענישה לבין המקרה המזעזע שקרה לבת שלנו. להשאיר את החיילת לגסוס למשך הרבה שעות, קודם כל כי זה ביודעין. נזכור שאחד מהם יצא מחמת הספק ולא הורשע, הוא זוכה, עומרי חיון, שזה בהחלט לא מוצדק. אנחנו יודעים שהוא גם אחראי למותה, אז זה ממש היה קשה לנו. אני מדברת על חוסר פרופורציה של שנה וחצי, לעומת דבר כזה טרגי שקורה למשפחה שמתרסקת ומקבלת את הדבר הגרוע מכל, לעומת שנה וחצי בפועל, שלא נשכח שיש גם שליש וניכויים". 

לאחר מכן, אמרה ויויאן: "לאחד מהם יש 11 תיקים פליליים והוא קיבל שנה וחצי, יש עשרה תיקים פליליים שעבר זמנם. אתה צריך להבין שזה משפט ראשון בסוגו זה תקדים משפטי ופורץ דרך".

לדבריה, "התקדים שלא היה אף פעם משפט למסיבות טבע, והשופט ממש נתן דגש על ערך חיי האדם, על הצורך בנקיטת אמצעי זהירות לרבות פינוי והצלה גם במסיבות טבע. הוא ממש אמר שתי מילים, לאחת הבעיות הכואבות שלנו יש שם, שם פרטי ושם משפחה זה הצירוף 'יהיה בסדר'. הוא פשוט ציטט גם את רבין משנת 92'". 

סייעה בעריכת הכתבה: נויה חסון 103fm