תקיפת התלמידות בקרית גת: אחרי שארבע חשודות נעצרו אתמול בחשד למעורבות באירוע האלימות החמור, במהלכו הותקפו שתי תלמידות כיתה ט', הלילה (שישי) נעצרה חשודה חמישית לחקירה. במהלך היום יובאו כל החשודות בפני בית משפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרן.

חקירת תקיפת הנערה בקריית גת: ארבע נערות נעצרו לחקירה

כאמור, לאחר מעצרן של ארבע החשודות אתמול המשיכו חוקרי ובלשי תחנת קרית גת לפעול בתל אביב, שם הצליחו לאתר חשודה חמישית בתקיפה, שנעצרה גם היא לחקירה. 

על פי התיעוד שקיים בידי חוקרי המשטרה, כלל החשודות המרכזיות שנצפו בתיעוד כשהן תוקפות באלימות קשה את הנערות, נחקרו ונמצאות כעת במעצר.

אתמול פתחה המשטרה בחקירת האירוע הקשה של התעללות אכזרית בתלמידות, שהתרחש מחוץ לשערי בית הספר בקרית גת, לאחר שהופץ סרטון של האירוע ברשתות החברתיות, ובו נראה כי מספר תלמידות, ככל הנראה מבית ספר אחר, בעטו וחבטו ללא רחם בתלמידה אחרת חרף העובדה שהייתה שרועה על הרצפה כשהיא מנסה לגונן על פניה.

בתום חקירה עצרו החוקרים ארבע קטינות בנות 16-15 בחשד לתקיפת הנערות מחוץ לבית הספר. מדובר בארבע נתינות זרות מאריתראה המתגוררות בתל אביב, שעל פי החשד בעקבות סכסוך על רקע רומנטי החליטו לכלות זעמן בנערות מקרית גת. מהחקירה עולה חשד לפיו אחת מהחשודות הייתה בקשר עם קטין, והוא התנשק עם אחת משתי הקטינות שהותקפו. 

האירוע התרחש מחוץ לתחומי בית הספר ובסיום יום הלימודים, ונראה כי רק תלמיד אחד שנזעק למקום עמד כחיץ בין התוקפות לקורבנות. האירוע דווח למשרד החינוך שהחל בבדיקה, ובעקבות פרסום התיעוד המצולם ברשת החלה כאמור המשטרה בחקירת הפרטים.

חוקרי המשטרה גבו עדות מפורטת משתי תלמידות התיכון שהותקפו. במשטרה בודקים את החשד לפיו כל המעורבים בתקיפה לא לומדים באותו בית הספר, והם הגיעו למקום לקראת סוף יום הלימודים במטרה לפגוע בקטינות. נציין כי בשלב הזה לא עולה חשד למעורבות של תלמידים מתוך בית הספר.

מפקד מרחב לכיש במשטרה, נצ"מ ברק מרדכי, הנחה את החוקרים לתת עדיפות עליונה לחקירה האמורה ולהגיע מוקדם ככל שניתן אל כל המעורבים שזהותם נחשפת בסרטון. כפועל יוצא מזה הגיעו החוקרים לקורבנות, תלמידות בית הספר להן ארבו התוקפים עם סיום הלימודים, וזאת כדי לגבות מהן עדות על מה שאירע בניסיון להבין את הרקע והנסיבות לאירוע החמור.