משפטו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו התחדש היום (שני) בבית המשפט המחוזי בירושלים, כאשר מדובר ביום אחרון של החקירה הנגדית של עדת התביעה בתיק 1,000 (המתנות) הדס קליין, לשעבר העוזרת של ארנון מילצ'ן, שאותה מנהל עו"ד עמית חדד, המייצג את נתניהו. מחר תתקיים חקירה נגדית בתיק 2000 שתוביל עו"ד נוית נגב של ארנון מוזס.

קליין: "הוצאתי במזומן 15,000 ש"ח על הגברת נתניהו ותיק ב-3,000"
הדס קליין: "שרה נתניהו דרשה שכוכבי הוליווד יגיעו לאירועים"

עו"ד עמית חדד, פרקליטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, המשיך לחקור אתמול את הדס קליין. הוא שאל אותה על כך שסיפרה בחקירתה שנוני מוזס, המוציא לאור של ידיעות אחרונות, התקשר אליה להזהיר על תחקיר עיתונאי שעושים על יאיר נתניהו וג'יימס פאקר: "סיפרת בחקירה על שיחה שקיימת עם מר מוזס - 'הוא הרים לי טלפון ואמר, הילד על הכוונת'".

קליין השיבה כי "נוני אמר לי שהוא מחבב את פאקר באופן אישי, אני רציתי לעצור את התחקיר". היא נשאלה על ידו האם מוזס פירט עוד על הידוע לו בקשר לחקירה, וקליין השיבה: "לא, שום דבר, לא זוכרת, זוכרת את הדבר הזה כמרכז השיחה". כשנשאלה על ידו האם התקיימו ביניהם שיחות נוספות בהן מוזס הזהיר בעניין, השיבה קליין כי לא.

בהמשך סיפרה קליין כי נפגשה עם עורך דינו של מילצ'ן, שמייצג עכשיו את נתניהו בעז בן צור ויועץ האסטרטגי רונן צור ודיברו על הכותרות שיווצרו בעקבות החשדות בתיק 1000: "בן צור רצה שאני אתראיין לעובדה ורונן צור ואני עמדנו איתן ואמרנו לא נעשה את זה. בעז משך אותי לפגוש את אילנה דיין בתוך המשרד, אילנה חיכתה לי בחדר הישיבות של בעז ולא דיברתי איתה מילה על זה".

עורך הדין חדד ניסה לבדוק אם קליין שוחחה עם נהגו של מילצ'ן, יונתן חסון, שגם נחקר במשטרה על החשדות או על התכשיטים שניתנו לשרה נתניהו. קליין הכחישה את הדברים, וקליין ביקש לראות את הודעות הטלפון שלה. על כך השיבה קליין: "למה שאני אתן לך את ההודעות, אני נאשמת במשפט פה? אל תגזים".